EUR 1.9558
USD 1.8689
CHF 2.0762
GBP 2.3633
CNY 2.5757
you tube
mobile version

Най-устойчивите и най-чупливите коли

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Най-устойчивите и най-чупливите коли

mail08:55 | 02.12.2012прегледи 1097 коментарикоментари 0


Ако скоро решите да купувате кола втора употреба, то трябва да знаете, че Mitsubishi Lancer е най-надеждната, а Audi RS6 – най-ненадеждната по отношение на честите и скъпи ремонти кола за последните 15 години. Това показва класацията на компанията за гаранционни застраховки Warranty Direct.
Специализираният застраховател отпразнува петнадесетата си годишнина, като то е изследвал над 200 000 действащи и минали полици за целия период от основаването си през 1997 г.
Индексът на надеждност (Reliability Index) на Warranty Direct отдавна се превърнал в еталон за това до какви разходи може да доведе покупката на над 450 модела коли втора употреба. Сложната му формула включва множество фактори като това колко често се поврежда колата и какви разходи костват ремонтите, като се взимат предвид възрастта и пробега.

Най-надеждните

Японските и далекоизточните коли доминират в класацията „Топ 10 на най-надеждните коли от 1997 г. насам“. Те заемат седем от десетте престижни позиции. Колкото по-нисък е индексът толкова по-рядко се разваля колата и толкова по-малко пари коства да я ремонтирате.

Mitsubishi е спрял да произвежда най-надеждната си версия на Lancer, но сред тези автомобили има по-малко от 10 повредени във всяка отделна година. Две трети от посещенията в сервизи при този модел са свързани с проблеми в окачването.

Средните разходи за ремонт на малкия Opel Agila са едва три четвърти от тези при Mitsubishi Lancer, но пък честотата на повредите е с 3% по-висока, което го отвежда на второ място в класацията.

Mazda MX-5 е толкова успешна, че е единственият модел кото се е появявал два пъти в класациите на Warranty Direct за отделните години.

Honda и Toyota пък са най-добре представилите се производители с по два модела в положителната класация. Заради техните коли обаче класът на суперминитата е най-добре представен в топ десетте.

Най-ненадеждните

Обратно – негативната класация изобилства от луксозни или сложно устроени коли, които или дефектират често, или струва цяло състояние за да ги поправите, или и двете.
Въпреки че е един от моделите с най-малка честота на повредите, един ремонт на Porsche 911 струва средно 847.52 британски паунда, което директно го праща на осма позиция сред най-ненадеждните коли.
Същото може да се каже за Mercedes, който присъства с цели три модела тук. SL например се поврежда по-рядко от която и да е кола в негативната класация, но парите, които костват тези макар и редки ремонти го пращат в челната тройка.
„През последните години виждаме неизброимо количество нови технологии да се влагат в колите. Автомобилите днес са по-сложни от всякога. Вкарването на все повече нововъведения във важни направления като сигурността например обаче означава, че има все повече и повече неща, които могат да се повредят, казва изпълнителния директор на Warranty Direct Дънкан МакКлър Фишер./източник:Insurance.bg
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg