EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

НАП предлага 60 електронни услуги

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

НАП предлага 60 електронни услуги

mail06:45 | 19.06.2014прегледи 1020 коментарикоментари 0


НАП предоставя над 100 административни услуги, от които повече от 60 по електронен път. Това става възможно  с приключване на изпълнението на проект „Изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление”. Проектът бе реализиран в изпълнение на Договор № А11-31-9/16.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
„Това е един от успешните проекти на НАП, финансирани от ОПАК, който не просто е изпълнен качествено и в срок, но и има реална полза за хората и бизнеса. Това e и основната цел на Оперативна програма „Административен капацитет“, а именно – по-гъвкава, по-модерна и високотехнологична публична администрация”, заяви директорът на дирекция ОПАК в Министерство на финансите Моника Димитрова-Бийчър на днешната заключителна пресконференция по проекта. „С такива качествени проекти се усъвършенства работата не само на НАП и държавната администрация, но и се увеличават ползите за гражданите и бизнеса в България.“
Основна цел на проекта е подобряване на услугите, предоставяни от НАП за гражданите и бизнеса. В процеса на осъществяването му е анализирано съответствието на наличните информационни системи и електронни услуги в НАП с изискванията на електронното управление и е разработена цялостна концепция за прилагане на принципите на оперативната съвместимост в НАП, съгласно изискванията, стратегическите насоки и референтен модел на електронното управление. Разработени са технически спецификации за усъвършенстване на съществуващите електронни услуги и информационни системи. Идентифицирани са регистрите, електронните услуги и обекти и е подготвена документация за регистрирането им по Закона за електронното управление. За повишаване на компетентността на служителите в НАП е проведено съпътстващо обучение.
С реализацията на проекта ще се намали времето за обслужване и ще се увеличи качеството на услугите за гражданите и бизнеса, ще се постигне и намаляване на административните тежести по спазване задълженията на клиентите към НАП, ще се осигури прилагането на принципите на еднократното събиране на данни и на служебното начало. Усъвършенстваната работата на приходна администрация ще подобри условията за устойчив икономически растеж и заетост в България.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6200