АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
НАП продава марката "Стандарт Медия"
Националната агенция за приходите (НАП) продава чрез търг с тайно наддаване марката "Стандарт Медиа". Търгът ще се състои на 27 ноември. Първоначалната цена е 196 516.5 лв. Марката "Стандарт Медиа" е регистрирана през август 2012 г., а срокът, до който е валидна, е април 2021 г. Тя е регистрирана от "Стандарт нюз", акционерното дружество, което доскоро издаваше всекидневника "Стандарт". Най-вероятната причина за продажбата на марката са публични задължения - за данъци или осигуровки. Към септември 2017 г. краткосрочните задължения на "Стандарт нюз" са 5.7 млн. лв., а дългосрочните - 5.1 млн. лв. Само данъчните задължения са за 2.8 млн. лв.
-----------------
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е спряла временно процеса по взимане на решение за едноличното придобиване на контрол от страна на "Нова Броудкастинг Груп" АД върху "Нет инфо" АД. Причината се крие в обжалването на предходно решение на Комисията, с което тя не разреши на контролираната от Петр Келнер РРF ТМТ Віdсо 2 В.V да придобие контрол върху медийната група около "Нова телевизия". Към момента "Нет инфо" е обща собственост на "Нова", "Дарик Радио" АД и "Уеб Финанс" ЕООД. Искането за едноличен контрол на "Нова" над компанията не се възприема еднозначно. По-рано тази година срещу сделката се обявиха няколко медийни групи, включително "Уебграунд" ЕООД", "Спортал.БГ" АД, "Офф Медия" АД и "Дир.БГ" АД. "Изиадс", една от големите платформи за реклама в България, също изпрати негативно становище. В него се посочва, че ако сливането стане факт, то ще доведе до засилване на господстващото положение на компанията, което значително би попречило на ефективната конкуренция на пазара на интернет реклама.
Източник: Капитал, 24 часа
Tweet |
|