EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Национална среща на малките бакалнички

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Национална среща на малките бакалнички

mail13:04 | 08.11.2024прегледи 561 коментарикоментари 0


Предстои /26 ноември в зала „Витоша“ на Интер Експо Център/ първата среща на независимите собственици на магазини за хранителни стоки под мотото „Търговия с човешко лице“. Поканени са представители на традиционната търговия от цяла България, които могат да участват безплатно след регистрация на уебсайта на събитието trade2you.bg. Те ще обменят опит по основните предизвикателства в своя бизнес и за това как да бъдат по-конкурентоспособни в условията на пазара на бързооборотни стоки.

Срещата се организира от МЕТРО България, а компанията осигурява експерти като лектори на форума: Димитър Вутков – ръководител сектор „Франчайз“; Виктор Трендафилов – ръководител отдел „Традиционна търговия“; Екатерина Кирилова – ръководител „Собствени марки“; Весела Колева – ръководител сектор „Ценова политика“.

В програмата на срещата „Търговия с човешко лице“ са застъпени теми като актуалните тенденции в потребителското поведение; развитието на продуктовите групи и възможностите за растеж; решенията, които предлага МЕТРО в подкрепа на собствениците на хранителни магазини и за процъфтяването на традиционната търговия, която остава най-близо до хората. 

„Един от акцентите в програмата на събитието ще бъде специално представяне на франчайз програмата „Моят магазин“, посочи Димитър Вутков. Към момента в нея са включени над 50 магазина и тя е един от начините „малките“ търговци да запазят своята независимост, като същевременно се възползват от модерни търговски практики. Включването в програмата ще им осигури финансова помощ за преобразяване и реорганизация на магазините, достъп до качествени стоки на конкурентни цени, както и подкрепа за привличане на клиенти чрез национални рекламни кампании“, добави той.

Традиционната търговия запазва стабилни позиции на българския пазар и отбелязва растеж от 9% от началото на годината според Nielsen, което я прави по-бързо растяща спрямо модерната търговия.

Без значение дали се намират в големия град или в по-малки населени места, магазините в традиционна търговия играят важна роля, далеч отвъд търговския аспект – те поддържат социалния и икономически живот в своите райони. Именно тази роля и устойчивият успех на независимите търговци мотивират компания като МЕТРО да инвестира в различни образователни програми и практики за професионално развитие на независимите търговци като „Моят магазин“. Първата по рода си среща на независимите собственици на магазини за хранителни стоки е част от тази дългосрочна политика.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg