EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Не опаковайте стоки Х 4 бр. за Китай

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Не опаковайте стоки Х 4 бр. за Китай

mail13:40 | 06.04.2017прегледи 745 коментарикоментари 0


Ако искате да продавате продукт на китайския пазар, не опаковайте продукта по 4 броя в опаковка, това посъветва Веселин Илиев, главен директор на Българска стопанска камара, на форума „Експорт на занаятчийски храни“, организиран от Българска стопанска камара съвместно с мрежата Localfood.bg. Причината е, че числото 4 в Китай се произнасяло като думата за смърт. В Китай, а също и в Индия трудно ще намерите пазар за шоколад, тъй като продуктът не е сред храните, които народите там имат навика да консумират. Китай е и страната с най-голям дял онлайн продажби. Друга полезна информация, която сподели Илиев, е, че в Дания не може да се продават вода, бира и сокове в пластмасова опаковка.

Близостта е водещият критерий за избор на външен пазар, след като вече продуктът е излязъл на националния пазар, стана ясно още по време на събитието. Да се подбират страни с големи български общности в тях, които да търсят родните продукти, също е резонно.

При избора на пазар е важно да се анализира жизненият стандарт, доходите, интересът към сходни продукти, особено ако продуктът е от висок ценови сегмент, сподели опит Ина Абаджиева от Rosey’s mark.

Шест са основните критерии за избор на пазар – близост, социално-политически условия, икономически условия, културна ситуация, технологични условия, геофизични и климатични условия.

Ако се стигне до сключване на договор за експорт, по-добре е вие да изпратите проект на договора, отколкото да чакате проект от отсрещната страна, посъветва Веселин Илиев.

Основната цел е потребителят да изпита по-голяма удовлетвореност от продукта, отколкото като опита продукт на конкуренцията, това е една от формулите за успех, стана ясно на събитието.

Важно е да се инвестира в дизайн на опаковката, защото: „Вашият продукт говори за Вас, когато Вас ви няма“, каза Антон Костадинов от Института за икономически изследвания към БАН.

Източник: Агрозона, снимка: Google Images


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg