АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нелбо: В София сметките за парно с ръст от 17%
17:10 | 04.07.2011 1662 коментари 0
Столичани плащат средно със 17% по-високи сметки за парно на двустаен апартамент спрямо миналия отоплителен сезон. Разликата в сметката се дължи както на промяната в цените на топлоенергията, така и на по-ниските средни температури през изминалата зима. За отоплителен сезон 2010/2011 месечните сметки за жилище от около 60 кв.м. са били средно 68 лв. В тази сума не се включва подгряване на водата. През зима 2009/2010 месечните сметки са били с 12 лв. надолу. Това сочат обработените на 100% данни за изравнителните сметки на клиентите на топлинния счетоводител Нелбо ЕАД.
Междувременно само 2% от абонатите на компанията не са осигурили достъп до жилищата си, за да бъдат отчетени. Така, към момента около 800 клиента на Нелбо в София ще получат сметки с начислена пълна мощност за топлоенергия. Обработените данни от изравнителните сметки показват, че клиентите, които ще доплащат са 19 173, а тези, на които ще им се връщат пари - 21 001 души. 826 от абонатите на Нелбо в София са на месечен отчет и поради тази причина нямат разлика в изравнителната сметка. Според данни на компанията, 456 са абонатите, които през изминалия отоплителен сезон са ползвали отопление, а през сезон 2010/2011 са се отказали от услугата. Същевременно 115 са абонатите, които през изминалия сезон не са ползвали парно, а през тази година са се включили отново. За сезон 2010/2011 Нелбо има 170 нови абоната, като по-голяма част от тях са избрали апартаментни топломери с дистанционен отчет.До 05 юли 2011 всички абонати ще получат своите изравнителни сметки за отоплителен сезон 2010/2011г., чрез упълномощените лица. Следва законовия едномесечен срок за рекламации, след който топлофикационното дружество ще фактурира сметките към абонатите.
В улеснение на клиентите, които имат необходимост да получат разяснение по своята справка и следвайки стратегията си да бъде близо до клиента, Нелбо стартира Мобилен информационен център в София. В него абонатите на компанията ще могат да проверяват сметките си, да задават въпроси и да подават рекламации. В мобилната шатра на Нелбо, неотчетените клиенти ще могат също да заявят индивидуално посещение на инкасатор. Служителите в мобилния център ще разясняват как клиентите да следят за изтощена батерия на разпределителите и ще предлагат актуални оферти за подмяна на уреди. Мобилният информационен център ще „пътува” из топлофицираните райони на столицата през месец юли по следния график:
- от 04 до 08 юли – Център, градинката до Гранд хотел София
- от 11 до 16 юли – Младост
- от 18 до 23 юли – Овча купел 1, бул. „Монте видео”, до бл. 527
- от 25 до 30 юли – Люлин, срещу “Руския пазар”, от страната на храм „Св. Кл. Охридски”
Работното време на центъра е от 10:00 до 18:00 ч. през работните дни.
През тази година само на 1-2% от абонатите на Нелбо ще се наложи да подменят уредите си за дялово разпределение, поради изтощена батерия. По-голяма част от клиентите на компанията - близо 80%, ще сменят уреди през следващата година.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg