АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нов бранд мениджър на VW в България
От началото на ноември Валентин Бендурски е новият бранд мениджър на „Volkswagen леки автомобили” за България. Кадровите промени в структурата на марката настъпват след като досегашният бранд мениджър Деню Бостанджиев получи по-висока позиция в „Порше Холдинг” в чужбина.
Валентин Бендурски е част от екипа на „Порше БГ”, оторизиран представител на Volkswagen и Audi за България, още от създаването на фирмата през 2004 година. През тези седем години ръководи развитието на „Volkswagen Лекотоварни автомобили” в качеството си на бранд мениджър на лекотоварната гама Volkswagen в България. Въпреки усложнените икономически условия, умелото управление извежда марката до лидерска позиция на българския пазар. От ноември 2012 година г-н Бендурски има задачата да продължи успешния ръководен модел, но като бранд мениджър на „Volkswagen леки автомобили”.
„Радвам се, че ще имам възможността да отговарям за развитието на „Volkswagen леки автомобили”.Продуктовата гама на Volkswagen леки автомобили има силни позиции и потенциал в България и вярвам, че ще продължим да развиваме марката в посока най-пълно удовлетворяване желанията на нашите клиенти” – коментира г-н Бендурски.
Валентин Бендурски е завършил Международни икономически отношения в „Университета за национално и световно стопанство” и има дългогодишен опит в автомобилния бранш. Преди да започне през 2004 година работа в „Порше БГ”, е работил в сферата на търговията с автомобили и автомобилния лизинг.
На позицията бранд мениджър „Volkswagen Лекотоварни автомобили”, овакантена от г-н Бендурски, застава Нестор Несторов, който е в структурата на „Порше БГ” от 2008 година и последно е заемал позицията диспонент на „Volkswagen Лекотоварни автомобили”. Г-н Несторов е завършил висшето си образование в Техническия Институт в Дортмунд, Германия, специалност автомобилостроене.
Продажбите на Volkswagen в България за периода януари-септември 2012 г.
Междувременно „Порше БГ” обяви официалните резултати, свързани с продажбите на Volkswagen леки и лекотоварни автомобили на българския пазар в периода януари-септември 2012 година. За първите девет месеца от годината са били продадени 1300 леки автомобила от марката , което отговаря на 9.24% пазарен дял. Най-продаваният модел в продуктовата гама на „Volkswagen леки автомобили” за втора поредна година е Volkswagen Polo. Моделът запазва челни позиции в Б сегмента, въпреки силната конкуренция и условията на криза. Продажбите на лекотоварни модели Volkswagen в периода януари-септември 2012 г. бележат ръст до 547 автомобила, докато през изминалата 2011 година за същия период се равняваха на 428 продадени автомобила. Поради добрите резултати пазарният дял на марката за първите девет месеца на годината достигна 21%. Най-продаваният модел в продуктовата гама на лекотоварната марка е компактният градски ван за доставки – Volkswagen Caddy. През периода януари-септември 2012 г. на родния пазар са били доставени към крайни клиенти 321 модела Caddy, сравнено с 276 автомобила за същия период на 2011 г., което е прираст от 16,3%.
Tweet |
|