АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нов директор в JTI България
От декември тази година Николай Винчев е новият директор „Потребителски и търговски маркетинг“ на Джапан Табако Интернешънъл (JTI) за България. Той ще управлява стратегиите за развитие на брандовете, маркетинговите инвестиции, дистрибуцията и активностите към крайните потребители на българския пазар.
Николай Винчев е с над 13 години опит в сферата на маркетинга и продажбите на бързооборотни стоки. Кариерата му до момента е в „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“, където започва работа като търговски представител в София през 1999 г. Преминава през редица длъжности в търговската структура на организацията. Сред тях са мениджър „Продажби“ за София-град и мениджър „Продажби“ за Западна България. Последната заемана от него позиция е директор „Национални ключови клиенти“.
„Присъединявам се към компанията в много интересен период. В ход са мащабни проекти за развитие на брандовете. Намалихме цените на Camel и Winston, разширяваме портфолиото на Sobranie и целта ни е да продължим развитието им, за да запазим позитивната тенденция на растеж.“, каза Николай Винчев. Сред предлаганите от JTI марки у нас са и LD, More, Benson&Hedges и Old Holborn.
Николай има магистърска степен по „Стопанско управление“ от Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Владее английски език.
Tweet |
|