EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Нов имидж на родното Черноморие

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нов имидж на родното Черноморие

mail15:00 | 24.06.2015прегледи 1179 коментарикоментари 0


Настъпва моментът за цялостна промяна на имиджа на родното Черноморие като туристическа дестинация и за активна работа в тази насока, посочват експерти. „От години страната ни се бори с пазари като Турция, Гърция, Испания, като ключовият проблем пред нас винаги е бил в репутацията ни на евтина и сравнително нискокачествена опция за лятна почивка за международните туристи”, казва Илиян Маринов от инвестиционна агенция на имотния пазар. „Пресяването на качествените проекти през последните няколко години и успешното им налагане дори в най-трудните периоди до голяма степен е позитивно. То е пример за превръщането на страната ни в по-елитна дестинация. По-заможните туристи, които посрещаме тази година, са доказателство за това”, допълва той.
По думите му, от голямо значение за туристическия бранш е и да сегментира ясно целевите групи посетители, за да предложи по-качествен и адекватен на търсенето продукт. „Традиционно, заможните туристи, например, не използват пакети за храна от типа all inclusive, както правят тези с по-скромни финансови възможности. Те се интересуват главно от количеството и качеството на местата за хранене в близост. За туристите от средната класа обикновено най-удобният вариант е този от типа half board (полупансион). Ние внимателно изследваме всеки тип гости и се стремим да предлагаме това, което би удовлетворило максимално голяма част от посетителите ни”, обяснява Маринов.
„По всяка вероятност опасенията за цялостно понижение през този сезон ще се сбъднат за голяма част от бранша, но смятам, че добре изградените и поддържани обекти ще успеят да постигнат добрите резултати от предходната година, особено ако са в дестинации с позитивен имидж като Созопол, Лозенец, Поморие, Несебър, Дюни, Каварна”, коментира още Маринов.
Сериозен дял от туристите през започналото вече лято е този на българите. Техните резервации традиционно стартират след 15 юни, когато е краят на учебната година за по-големите деца. „Най-активният период от лятото – между 15 юли и 15 август, вече е напълно резервиран. Родните туристи остават при нас между една и две седмици. През последните години по-голям процент от ваканциите стават за 10 или дори 14 нощувки, а не за 7, какъвто е базовият пакет”, казва Илиян Маринов.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg