АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нов тип услуга за пътуване
Нови услуги, които да компенсират потребителите на такси пътувания се създават след новината за повишаване на началната такса за пътуване. Услугата е провокирана от промените в “Наредбата за такси превози” на Министерство на транспорта.
За първи път клиентите ще разбират цената на пътуването си още преди самото му стартиране при поръчка от мобилно приложение или чрез диспечер. Услугата се реализира с употребата на онлайн технологии и прецизно GPS проследяване и позициониране. Тя дава спокойствие на потребителя не само за цената на пътуването, но и за ползването на постоянни отстъпки за редовни клиенти и по-дълги пътувания. Услугата дава достъп до колите не само в една такси компания, а до всички шофьори и превозвачи, участващи в националната мрежа на Таксистарс.
В допълнение превозвачите и техните шофьори - участници в мрежата предлагат дигитална гаранция за качеството на пътуването. Гаранцията е доброволна практика подобнa на други транспортни браншове, като авиокомпаниите и цели да защити и обезщети потребителите при проблеми с качеството на техните пътувания. При проблем с качество на пътуването, клиентът трябва до 24 часа след пътуването сам да изпрати онлайн сигнал през приложението и националния диспечерски номер 0877 144 144 и сигналът му ще бъде проверен до 2 работни дни. При установяване на проблема, потребителя ще получи финансова компенсация в размер на от 10 - 40% от стойността на пътуването.
Tweet |
|