EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Нов шеф на bTV Media Group

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нов шеф на bTV Media Group

mail07:00 | 18.01.2014прегледи 1681 коментарикоментари 0


bTV Media Group обяви назначаването на Павел Станчев за Главен Изпълнителен Директор (CEO) на българския бизнес на Central European Media Enterprises Ltd. („СМЕ“) считано от 1 февруари 2014 г. Вики Политова ще напусне в края на месеца, за да се заеме с други дейности.

За медията Павел Станчев коментира: „Ще използвам цялата си енергия и опит, за да засилим водещата позиция на bTV Media Group на телевизионния пазар в България, и място, където работят най-талантливите журналисти и телевизионни професионалисти“.

Кристоф Майнуш, Председател на УС на bTV и Главен Изпълнителен Директор (Co-CEO) на СМЕ, добави: „Павел е отлично подготвен да ръководи нашия екип в България. Огромният му опит с медийни компании в Централна и Източна Европа, и особено в България, е идеална предпоставка за да продължи традицията на bTV като лидер на пазара. Бих искал да благодаря на Вики за всеотдайността й към bTV на различните й постове от самия старт на канала“.

Павел Станчев има над 20-годишен медиен и телевизионен опит в Централна и Източна Европа. От 2013 година е главен изпълнителен директор на Антена Югоизточна Европа и ръководи няколко телевизии в Сърбия, Черна Гора и Словения. От 2004 до 2008 г. е главен изпълнителен директор на Нова Телевизия в България. Бил е също изпълнителен директор на HBO Румъния, EрТеЕл Хърватска и Канал Д Румъния.

Радикалнато решение на собствениците на телевизията е опит да се измъкне компанията от кризата, в която се оказа през последните месеци. Тя бе напусната от водещи журналисти, които в повечето случаи работят за конкурентната Нова тв.

През последните месеци твете телевизии се оспорваха първото място на пазара, като всяка една твърдеше, че е лидер в зрителското одобрение.

Най-гледаният телевизионен канал например през ноември, октомври 2013 година в България е Нова телевизия, според данни на международната пийпълметрична агенция Mediaresearch. Делът на телевизията при активното градско население (18-49 г.) е 19,4%, докато на основния конкурент (Би Ти Ви) е 18%.
Месечният доклад, разпространяван официално от Mediaresearch, показва, че най-гледаните предавания в ефира на Нова ТВ са "Х фактор" и "ВИП брадър".
Според  данни на друга агенция - GARB през октомври 2013 г. bTV запазва лидерството си в телевизионния ефир, като най-гледани са сериалът "Огледален свят", Централната емисия на “bTV Новините” и “bTV Репортерите” . В първите десет по рейтинг според агенцията за този период са "Африка: звездите сигурно са полудели", "Предай нататък", "Комиците" и сериалите "Столичани в повече" и "Фамилията".
Милионната аудитория на “Комиците” регистрира драстичен спад, ръст има сериалът “Столичани в повече”.

 

 


Тагове: шеф, бтв
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg