АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нова процедура по ОПАК
Нова процедура по Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК) ще финансира разработването на електронни услуги в приходните администрации. Отпускаме 7 млн. лв. за разработване на електронни услуги, които не са само за конкретна организация, а ще бъдат използвани от гражданите и бизнеса, посочва ръководителят на Управляващия орган на ОПАК Моника Димитрова-Бийчър, цитирана от пресцентъра на ОПАК. Във фокуса на процедурата са администрации, които генерират приходи от такси или т. нар. "приходни администрации". Те имат ключово значение за акумулирането на приходи в държавния бюджет, затова ОПАК им предоставя възможността да развият и усъвършенстват качествени административни услуги, които да бъдат надградени през следващия програмен период, посочва още Бийчър. Близо 30 представители от централната администрация са участвали в информационния ден по новата процедура по подприоритет 3.1 "Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление". Минималният размер на отделните проекти е 250 000 лв., а максимален размер на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ по процедурата няма. Потенциалните бенефициенти могат да задават своите въпроси най-късно до 30 декември. Крайният срок за получаване на проектните предложения е 20 януари 2014 г. /БТА
Tweet |
|