EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Нови инвестиции в „Шуменско пиво”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нови инвестиции в „Шуменско пиво”

mail06:20 | 01.04.2013прегледи 928 коментарикоментари 0


Нови 3.5 млн. лева ще бъдат вложени в развитието на шуменската пивоварна и в реклама на марката “Шуменско”. По този начин инвестицията на “Карлсберг България” в завода, направена през последните десет години, ще надхвърли 90 млн. лв. Това съобщи пред журналисти новият изпълнителен директор на компанията Габор Бекефи, цитиран от он лайн изданието  topnovini.bg.
От 1 януари 2013 г. унгарецът Габор Бекефи е новият изпълнителен директор на „Карлсберг България“ АД, новият търговски директор е Деян Беко, който е сърбин. Производственият директор е Николай Добрев, мениджър на пивоварната в Шумен Александър Александров.
“В началото на тази година направихме някои промени и започнахме годината с нова енергия. Първите знаци за това бяха, че през януари и февруари реализирахме ръст на бирения пазар в България, което ни прави оптимисти за цялата 2013 г.”, заяви унгарецът. Той обясни, че през зимата в предприятието са били извършени дейности по поддръжка на машините, някои от които не са били профилактирани през последните седем години. Част от усилията са били насочени и към професионално развитие и обучение на персонала. “Сега можем да произведем бирата, която пазарът очаква, но можем да произвеждаме и за износ. Истината е, че се срещнахме с много предизвикателства, свързани с настоящата макроикономическа ситуация”, посочи Бекефи.
Изпълнителният директор на компанията информира, че от гледна точна на “Карлсберг България” пазарът през 2012 г. е останал почти непроменен. По негови думи обаче трудната финансова ситуация се е отразила на навиците на потребителите, които по-рядко са посещавали заведения, а оттам т. нар. “студен пазар” се е свил до 20 процента при 40 процента през 2008 г. Очаквано, т.нар. “топъл пазар” или продажбите на бира за домашна консумация, е увеличил дела си, като основна част в него заемат пластмасовите разфасовки по 2 литра. Като цяло обаче “Карлсберг” продължава да държи водеща позиция на бирения пазар у нас със своите 22 процента.
Българският пазар е приел доста добре т.нар. “плодови бири”, които компанията пусна миналата година, каза още Габор Бекети. “Тази иновация бе приета много добре и с това се доказа, че дори в трудни времена като тези потребителите се интересуват от нови идеи. Затова и тази година ще продължим да разработваме този сегмент”, добави чужденецът.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1793