АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нови лица в семейния бизнес
Ралица Узунова е новият президент на NextGen – звеното на младото поколение на фамилния бизнес в България. Ралица, която в момента е генерален мениджър на „Интерсервиз Узунови”, бе единодушно избрана от Управителния съвет на Сдружението на фамилния бизнес в България (FBN Bulgaria). Вицепрезидент на общността на младото поколение пък стана Антония Комитова - мениджър бизнес развитие на „Creative Solutions”. „За членовете на нашата организация активната работата със „Следващото поколение” е от първостепенно значение, защото най-важен за развитието на всяка фамилна компания е въпросът за приемствеността”, коментира Христо Илиев, председател на Сдружението на фамилния бизнес в България и собственик на фамилната компания AG Capital.
В момента членове на NextGen на Сдружението на фамилния бизнес са 33 души. Двете дами, които ще поемат управлението на това звено на организацията, от години участват активно в мениджмънта на фамилните си компании.Ралица Узунова работи в семейния бизнес от 11 години. Завършила е магистратура в London School for Economics and Political Science. Има бакалавърска степен от European Business School London. Владее английски, испански, италиански и руски език. Новият вицепрезидент на младите – Антония Комитова, е ангажирана в семейната компания от 4 години. Има бакалавърска степен по Бизнес мениджмънт от Babson College, САЩ. Завършила е курсове по „Испански език, изкуство и история” в University of Salamanka, Испания и „Френска култура и цивилизация” в La Sorbonne в Париж. Владее английски, френски и испански език.Сред основните приоритети на представителите на NextGen е грижата за приемствеността, както и създаването на правилната мотивация за успешното продължаване на всяка една семейна компания. Звеното на наследниците както в световен мащаб, така и в България, се занимава с някои от най-съществените за фамилните компании инициативи. Пример за това е Международната стажантска програма, в рамките на която представителите на младото поколение могат да придобият опит във фамилна компания от друга държава. Членовете на „Следващото поколение” по света се ангажират и с редица други дейности, като създаването на социална платформа на компаниите и организиране на срещи, форуми и конференции на различни актуални теми.
Tweet |
|