АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нови магазини: LC Waikiki, Forever 21
LC WAIKIKI, една от най-бързо развиващите се международни марки в търговията на дребно с готово облекло и аксесоари за мъже, жени и деца от всички възрасти, открива своя 14-и магазин в България и 5-и за гр. София. В него клиентите ще намерят целия спектър от дрехи и аксесоари, нужни за цялото семейство.
Откриването ще е на 17 март 2017 година от 10:00 часа в Bulgariа Mall в гр.София, етаж партер. По този повод LC WAIKIKI ще зарадва своите клиенти, само в деня на откриването, със специална промоция - всеки клиент, избрал четири ненамалени артикула, ще заплати само три от тях, а четвъртият, с най-ниска цена, ще бъде подарък.
Вярна на своето мото, “Всеки заслужава да бъде добре облечен”, LC WAIKIKI продължава да следва целта дa бъдe aтpaктивнo мяcтo зa пaзapyвaнe, където клиeнтитe могат дa открият стилна, дocтъпнa и качествена мoдa за всеки вкус. За да удовлетвори нуждите на своите клиенти, във всички мaгaзини на LC WAIKIKI, ocвeн тpaдициoннитe летни и зимни разпродажби, целогодишно могат да се намерят apтикyли на намалени цeни.
През изминалата 2016 година LC WAIKIKI отвори нови четири търговски обекта в България, с което увеличи пазарното си присътвие до общо 13 магазина в България. Експанзията продължава и през настоящата 2017 г., а България е една от страните където марката вече е постигнала една от дългосрочните си цели: да бъде сред 3-те най-успешни марки на в областта на търговията на дребно с дрехи и аксесоари.
Освен в новия магазин на LC WAIKIKI в Bulgaria Mall, колекциите на марката могат да бъдат намерени и в 13-те действащи търговски обекти в страната: в град София: The Mall - партер; Сердика Център - партер и етаж 1; Парадайс Център - партер; Ринг Мол - партер; в Гранд Мол Варна - партер; в Бургас Плаза Мол - партер и Мол Галерия Бургас - партер; в град Пловдив: Мол Марково Тепе - партер и етаж 1 и Ритейл Парк; Мол Русе - партер; Мол Панорама Плевен - партер и етаж 1; и Мол Галерия Стара Загора - партер и етаж 1.
Рaбoтнoтo вpeмe нa новия магазин на LC Waikiki в Bulgaria Mall e всеки ден oт 10:00 дo 22:00 чaca.
На 18 март Forever 21 ще отвори вратите на своя втори магазин в София, като новата локация на популярната американска марка е Serdika Center. Миналата година една от най-големите специализирани търговски вериги за стоки на дребно започна експанзията си в Източна и Централна Европа именно от България. Тази година брандът разширява мрежата си у нас след изключителния успех на първия магазин от веригата в Paradise Center и огромния интерес от страна на българските почитатели на горещите модни тенденции.
Разположен на търговска площ от 1400 квадратни метра, вторият магазин на Forever 21 ще бъде дори по-просторен от първия. В деня на голямото откриване, тази събота, изненадите ще започнат от рано сутринта, а посетителите, пристигнали до 11:00 часа, ще получат ваучери за 30% отстъпка от всички стоки в магазина и възможност да се сдобият с най-актуалните модни тенденции, идващи направо от кориците на списанията.
Голямото откриване на Forever 21 в Serdika Center ще изненада посетителите и с професионални гримьори, популярни водещи, специална Forever 21 фото будка и DJ сетове на живо през целия ден.
Forever 21 започва своята история през 1984 година в Лос Анджелис, Калифорния. Това, което прави марката уникална, е непрестанният поток от нови колекции и модни артикули на достъпни цени, с които магазините се зареждат ежедневно.
През изминалата 2016 година Teren Management Europe – ексклузивен франчайзополучател на Forever 21, отвори магазини в 6 страни, започвайки от София. Компанията откри магазин в Румъния (Букурещ), Словакия (Братислава), Полша (Лодз и Познан), Чехия (Прага) и Португалия (Лисабон). Освен това Teren Management Europe се ангажира и с работата и управлението на 2 магазина в Мадрид и Барселона. Въз основа на бизнес плана на компанията, през 2017 г. ще бъдат открити още 20 обекта в 12 страни, включително и новият магазин в София. Разширяването на нови пазари, както и растежа ѝ в страните, където тя вече работи, представлява основен приоритет за компанията.
Tweet |
|