EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Новини от търговските вериги

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Новини от търговските вериги

mail10:30 | 28.05.2015прегледи 1186 коментарикоментари 0


Чрез инициативата "Градините на Billa" за втора поредна година клиентите на "Билла България" ще получат достъп до плодове и зеленчуци, отгледани от над 30 български производители, съобщиха от веригата, цитирани от Регал.
Под контрола на компанията е продукцията, произведена в над 100 овощни и зеленчукови градини, оранжерии и лозя из цяла България.
Сред продуктите, които клиентите ще могат да закупят в магазините на веригата, са картофи, отгледани в землището на с. Милево, череши от с. Ветрен, краставици от селата Ръжево Конаре и Трудовец.

През последните години се чуха много обвинения към големите търговски вериги, че пренебрегват българските производители за сметка на чуждите, че не предлагат достатъчно български продукти и така убиват родното производство, че извиват ръцете на предприемачите от България, а толерират западните. A истината е съвсем различна: търговците и производителите сме в една лодка и растежът на едните зависи от успеха на другите. Това коментира директорът на "Кауфланд България" Димитър Спасов пред Капитал Daily. Както големите вериги имат интерес да предлагат български продукти, така и производителите печелят от партньорството си с хипермаркетите.
Средно над 75% от оборота в Кауфланд е от стоки, произведени в България. При млечните и месните продукти, безалкохолните напитки, виното и хлебните изделия този процент е още по-висок и е близо 90%.
По-големите продажби на български продукти водят до ръст на българското производство, а от тук и на заетостта и доходите. Така се повишават платежоспособността и потреблението.
Веригата помага на своите доставчици да повишат своята конкурентоспособност, промотира продуктите пред клиентите чрез кампании в подкрепа на българските стоки, брошури, рекламни материали в магазина и дори телевизионни спотове.
Към момента около 20 местни фирми изнасят през "Кауфланд". Те продават както собствени брандове, така и стоки под марки на веригата. Например, български производител зарежда всички магазини на "Кауфланд" в Европа със собствената марка бисквити и кексчета.

Германският концерн Schwarz Gruppe, който е собственик на магазините с марките Lidl и Kaufland, се превръща в най-големия европейски търговец, съобщава Investor.bg, позовавайки се на специализираното издание Lebensmittelzeitung и всекидневника Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Концернът застава начело на търговците на дребно в Европа с приходи от около 80 млрд. евро за изминалата фискална 2014/15 година, като изпреварва френския търговски гигант Carrefour. Година по-рано приходите на германската компания бяха в размер на 74 млрд. евро.
По-големи търговски компании има само в Америка, а след Walmart, Costco и The Kroger Co. германската компания е четвъртият най-голям търговец в света, доста преди Aldi и Metro, съобщава сайтът.
 


Тагове: Била, Кауфланд
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg