EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Ново текстилно влакно ползват модни гиганти

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ново текстилно влакно ползват модни гиганти

mail19:03 | 13.05.2022прегледи 1917 коментарикоментари 0


PVH Europe обявява многогодишно партньорство с компанията за кръгови модни технологии Infinite Fiber за повишаване на устойчивостта на продуктите, предлагани в Европа от PVH Corp. - Calvin Klein и TOMMY HILFIGER. Infinite Fiber използва революционна технология за регенериране на текстилни отпадъци, за да създаде Infinna™, ново текстилно влакно, което за първи път ще се използва за изработка на продукти на TOMMY HILFIGER в Европа, след което ще премине и към продуктите на Calvin Klein. Това ново партньорство потвърждава дългосрочния ангажимент на PVH Corp. за иновации, кръговрат в модата и към стратегията Forward Fashion за свеждане на екологичния отпечатък на компанията до нула до 2030г.

Infinna™ е уникално, патентовано регенерирано текстилно влакно с мек и естествен вид и усещане за нетретиран с препарати памук. Създадени по изпитана и доказана технология, първокачествените влакна могат да бъдат изработени от богати на памук текстилни отпадъци, които в противен случай биха се озовали в депа или биха били изгорени.

В момента Infinite Fiber използват местни ресурси от Финландия, старият текстил се разгражда на молекулярно ниво и се преражда като нови влакна. С многогодишната сделка PVH Europe се присъединява към избрана група от световни модни компании, които са осигурили доставките си на Infinna™ през следващите години, тъй като Infinited Fiber очаква да увеличи производството си, с цел да превърне регенерираните текстилни влакна в основен материал на бъдещето. PVH Europe също има възможност да рециклира собствените си отпъдъчни влакна като суровина за процеса на Infinited Fiber.

Първите тениски TOMMY HILFIGER, изработени с Infinna™, ще бъдат пуснати в Европа през лятото на 2022 г., като се планира по-нататъшно разширяване до нови продуктови категории и в рамките на Calvin Klein за бъдещи сезони. Потребителите ще могат да научат повече за използваните материали от етикетите на продуктите и на специална страница посветена на иновацията на tommy.com.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg