EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Новото значение на „Произведено в Китай”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Новото значение на „Произведено в Китай”

mail11:40 | 06.08.2010прегледи 1157 коментарикоментари 0


Инвестиционният милиардер Уорън Бъфет, често определян като „Оракулът от Омаха”, видя бъдещето на модата на едно от най- неочакваните места, носещо етикета „Произведено в Китай” и асоциирано по- скоро с евтино производство, отколкото с шик, става ясно от публикация на Reuters.
„Изхвърлил съм всички костюми от други марки,” заяви през 2007 г. във видео интервю Бъфет, добавяйки, че той и създателят на Microsoft - Бил Гейтс, са фенове на китайската марка Trands и двамата ще бъдат страхотни лица на базираната в североизточния китайски град Далиан компания.
Trands е една от малкото нововъзникващи китайски марки, на която се възлагат надежди, че ще постигне успех, подобен на този на Gucci, Armani и Prada на луксозния пазар.
Продажбите на луксозни стоки в Китай са нараснали с 12 % през 2009 г., достигайки $9.6 млрд. Това е 27.5 % от световния пазар, според Bain & Co. През следващите пет години разходите за луксозни стоки в Китай ще се увеличат до $14.6 млрд., което ще превърне страната в  пазар номер 1, отбелязва Reuters.
Бъдещето на пазара на луксозни стоки в Китай е изправено пред сериозно препятствие и това е мотото „Произведено в Китай”, утвърдило асоциациите на „лошо качество” и „масов пазар”, и противоположно на свързваното с бутиковия и изискан  етикет „Произведено в Европа”.
„С две думи, не мисля, че който и да е китайски луксозен бранд може да се конкурира с утвърдените на световния пазар по маркетинг, култура на бранда, дизайн и качество,” коментира пред Reuters анализаторът от JLM Pacific Epoch Мари Янг.
Очаква се Китай да се превърне в най- големия пазар на луксозни стоки в следващите от пет до седем години, стимулиран от нарастващото благосъстояние и увеличаващия се брой на потребителите, които искат най- доброто от всичко, става ясно от проучване на The Boston Consulting Group.
В момента пазарът е мащабно доминиран от големите западни имена, повечето от които са открили магазини в Шанхай и Пекин и които оглеждат и малките градове.
В същото време местните марки, като Trands, се опитват да се утвърдят, както у дома, така и зад граница, и да отхапят от рентабилния пай на лукса.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg