EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Нощен градски транспорт в София от 7 април

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нощен градски транспорт в София от 7 април

mail08:20 | 11.03.2018прегледи 5214 коментарикоментари 0


Нощен градски транспорт тръгва експериментално от 7 април 2018 година в София, съобщи зам.-кметът на Столична община Евгени Крусев по направление „Транспорт и транспортни комуникации“.

Линиите са 4 и ще пресичат града, така че да има връзка с всички квартали. Те ще се движат от 00.00 часа до 04.00 часа. Общата спирка на четирите линии, които ще носят съответно следните номера N1, N2,N3  и N4, ще е на площад „Княз Александър Първи“.

zoom_sss

Цената на нощната карта за всички линии е 2 лева, а тя ще се продава от кондуктори вътре в автобусите. Колите на обществения транспорт ще имат отличителни знаци за нощен превоз, а спирките ще бъдат брандирани, така че да е ясно, че колите минават от там. zoom_sss

Линия N1 ще върви по маршрута ж.к.“Люлин 1,2“- ж.к.“Младост 4“. Тази с N2  ще свързва  кв. „Обеля“ – ж.к. „Студентски град“. 

Автобусите с номера N3 ще се движат между  ж.к. „Овча Купел 2“ – ж.к. „Левски“ (Автостанция Изток), а тези от  N4 -  ж.к. „Дружба 2“  между ж.к. „Гоце Делчев“.

Във всички Пунктове за продажба на превозни документи ще има карти с новите маршрутни схеми. zoom_sss

Автобусите няма да спират на всяка спирка, ако на нея няма хора, каза Крусев. Интервалът за движение ще е 40 минути, а времето за прекачване между линиите на общата спирка на пл. „Княз Александър Първи“ – 5 минути.  

Близо 900 000 лева са заделени за въвеждането на нощния транспорт. Общото увеличение на средствата за подобряване на услугата е 18 млн. лева като останалата част от средства ще бъдат за увеличаване на броя на колите за обществения превоз през активната част на деня, което намалява времето за чакане по спирките.

Очаква се основна група, която да ползва нощните линии да е бизнеса в София, който работи в различни часови зони, каза Крусев. По предварителни данни около 30 на сто само от аутсорсинг и ИТ- компаниите имат нужда от градски транспорт през нощта за своите служители. 

Във всеки от автобусите ще има видеонаблюдение, както и паник бутон за шофьорите и кондукторите.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044