АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Овергаз и Siemens с общ проект



В началото на април 2011 година приключи втората фаза от съвместния проект на Овергаз и Siemens IT Solutions and Services за внедряване на световноизвестната интегрирана информационна система SAP в управлението на най-голямата частна газова компания в страната. Продуктът ще помогне на екипа на дружеството да автоматизира работните процеси в Овергаз и дъщерните й газоразпределителни дружества и да повиши качеството на обслужването на крайните потребители на природен газ в страната.
В първия етап за внедряване на SAP ERP бяха разработени модели на бизнес процесите в Овергаз. Втората фаза включва модулите за финанси, счетоводство, контролинг и управление на материалите и проектите. В третия етап, който се очаква да бъде завършен до края на 2011 година, ще заработят модулите за интегрирано планиране и консолидация.
Най-новото попълнение в набора от автоматизирани средства, които дружеството прилага в дейността си, е интегрирано с вече съществуващите в Овергаз географска информационна система (GIS), система за управление на връзките с клиентите (CRM) и система за фактуриране (Billing).
Географската информационна система (ГИС) на компанията позволява в реално време да се въвеждат данни за строежа и експлоатацията на газопроводите на дружеството в страната. Така непрекъснато се осигурява надеждно и сигурно обслужване на цялата инфраструктура.
Всички дейности в Овергаз са регламентирани от вътрешна система за управление на качеството, разработена от професионалисти специално за нуждите на дружеството.
Tweet |
|