EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Онлайн пазаруването на мебели се променя

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Онлайн пазаруването на мебели се променя

mail06:35 | 05.05.2021прегледи 1260 коментарикоментари 0


Интересът към онлайн пазаруването на мебели и дизайн за дома се покачва сред най-младите потребители между 18 и 24 години и най-възрастните над 65 годишна възраст, сочат вътрешните сравнителните данни за периода на пандемията (март 2020 – март 2021) и предходния период (март 2019 – март 2020) на онлайн търговеца Vivre. Тенденциите се отнасят за всички девет пазара, в които компанията оперира.

В България най-купувани са артикулите за декорация, кухненско обзавеждане, прибори за хранене, мебели за баня и аксесоари.

Въпреки съществения скок на поръчките от страна на най-младите и поколението на бейби-бумърите, водещото място на пазара остава за хората в най-активна възраст между 25-54 или това са 69.10% от общите поръчки регистрирани през разглеждания период.

Друга важна тенденция е ускореният преход от плащания в брой, характерни за периода преди пандемията, към по-сигурните електронни плащания. Компанията отчита увеличение с над 144% на картовите плащания.

През годината на пандемия клиентите са започнали да пазаруват повече през мобилните си устройства. Регистрираното увеличение на трафика през смартфони е около 35%, докато трафикът през десктоп устройства отбелязва сравнително незабележимо покачване - с около 3 %.  В периода март 2020 -  април 2021 г. се наблюдава скок с около 25% на общия трафик в платформите на компанията, в сравнение с предходния период. 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2076