EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Онлайн покупките, свързани с Олимпиадата, с 50% ръст

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Онлайн покупките, свързани с Олимпиадата, с 50% ръст

mail11:10 | 03.08.2021прегледи 709 коментарикоментари 0


Дългоочакваните Олимпийски игри в Токио започнаха на 23 юли. Въпреки необичайните обстоятелства на игрите тази година, има големи очаквания, че събитието ще популяризира спорта и ще накара хората да се грижат повече за здравето си. В тази посока олимпийските игри оправдаха очакванията.

eBay анализира промяната в търсенето на спортни стоки от България и по света и по-долу са някои от ключовите констатации. Значителното увеличение на покупките на спортни стоки, като цяло е повече от очевидно[1]. Продадените артикули свързани с летните олимпийски събития също са се увеличили с 45% на глобалната платформа:

През последните 6 месеца глобалните потребители започнаха да купуват повече продукти, свързани със спорта: броят на покупките със заявка „волейбол“ са се увеличили с почти 67%, за ключовата дума „тенис“- с почти 30%, а „баскетбол“ и „плуване“ - съответно със 17% и 16%, в сравнение със същия период на 2020 г. Купувачите са поръчали повече от 74 000 аксесоари, дрехи и колекционерски предмети, свързани с тениса;

Съдейки по свързаните с тях търсения, „Летните олимпийски игри“ са по -популярни от „Зимните олимпийски игри“ в България. Броят на продуктите, закупени по заявка "Летни олимпийски игри", са се увеличи през първата половина на тази годината както по света, така и в България съответно с 45% и 50%;

Много популярни са артикулите, свързани с конкретни олимпийски събития. Хората събират паметни печати и монети, както и пощенски марки, карти, дрехи и други колекционерски предмети, посветени на спортните събития.

Най-скъпият олимпийски артикул, закупен от българин в eBay, е монета от 10 лева, сечена за XX зимни олимпийски игри през 2006 г. на цена от 660 щ.д.

Като цяло през последните шест месеца имаше глобален скок на интереса към Олимпиадата през 1992 г. в Барселона (+34% повече покупки), Игрите през 2010 г. в Канада и 1984 г. в Лос Анджелис (+27% и +28% съответно), както и състезанията в Москва през 1980 г. (+19%).

В България най -популярните олимпийски игри според местните потребители по брой закупени артикули са - Летните олимпийски игри през 1984 г. в Лос Анджелис и Летните олимпийски игри 2000 г. в Сидни;

Абсолютен лидер в глобалните покупки в eBay е видеоиграта „Марио и Соник на Олимпийските игри“. Специално издание на играта, посветено на игрите в Токио, закупено за 27 900 щатски долара, стана най-скъпият продукт, свързан със състезанията и закупен в eBay; Също така в челото на най-скъпите глобални покупки е колекционерският джобен часовник Patek Philippe, пуснат за Олимпиадата през 1936 г. в Берлин, за 27 000 щатски долара.

Сред най-запомнящите се олимпийски игри, според световните потребители по брой закупени артикули са: Летните олимпийски игри през 2012 г. в Лондон; текущите олимпийски игри в Токио, Япония; игрите в Атланта, САЩ, през 1996г.; Олимпиадата в Москва, Русия, 1980 г. и Олимпиадата в Пекин, Китай, 2008 г.

------------------------

[1] Според данни за покупки от потребители от България и по света от 1 януари до 28 юни 2021 г. в сравнение със същия период през 2020 г., освен ако не е посочено друго.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg