EUR 1.9558
USD 1.8959
CHF 2.0743
GBP 2.3122
CNY 2.5929
you tube
mobile version

"Оскар" - $1,7 млн. за 30 сек. реклама

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Оскар" - $1,7 млн. за 30 сек. реклама

mail12:30 | 16.11.2011прегледи 625 коментарикоментари 0


30 секунди реклама- $1,6-1,7 млн. Такава е цената по време на излъчването на 84-ата церемония по връчване на кинонаградите "Оскар", която ще бъде на 26 февруари 2012 г., информира ИТАР-ТАСС. Това е съвсем малко под миналогодишната стойност от $1,75 млн., но пък е над равнището й през 2009 г., когато рекламодателите ползваха най-изгодни за тях цени - $1,3 млн. за 30 секунди. Тарифата е определена от телевизионния канал ABC, който предава годишната церемония по силата на споразумението с Американската академия за киноизкуство, присъждаща "златните статуетки". През новия сезон на Оскарите тарифите са понижени заради критиките, отправени срещу организаторите на последното годишно шоу, което бе водено не особено убедително от актьорите Джеймс Франко и Ан Хатауей. коментира вчера влиятелното сп. "Холивуд рипортър". То припомни, че рейтингът на популярност на церемонията на 27 февруари тази година е бил с 9% по-нисък от миналогодишния. В САЩ броят на телевизионните зрители, наблюдавали излъчването на церемонията по награждаването, е бил 41,7 милиона души през 2010 година и 37,9 милиона тази година. Основни рекламодатели при излъчването на миналите награди бяха корпорацията McDonald's, Coca-Cola, компанията за интернет търговия Amazon, телекомуникационните гиганти AT&T, Sprint и Nokia, автомобилостроителят Honda, концерните Рrocter & Gamble и Unilever.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg