EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

От какво печели „Информационно обслужване“ АД ?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

От какво печели „Информационно обслужване“ АД ?

mail15:10 | 20.03.2017прегледи 795 коментарикоментари 0


„Информационно обслужване“ АД реализира пореден положителен финансов резултат. През 2016 г. компанията отчита приходи в размер на 20,1 млн. лв. и печалба за годината от 1,45 млн. лв.

Резултатите показват ръст на печалбата от 8% в сравнение с бизнес плана за 2016 г., намаление на разходите с 2%, рентабилност 7.2%, както и увеличение на печалбата на база един служител с 8%. По-добрите финансови показатели са в резултат на привличане на нови клиенти и редица мерки на ръководството на компанията за оптимизиране на разходите, инвестиране в обучения и квалификация на служителите.

Сред новите договори за 2016 г., които компанията спечели, са тези за системна интеграция на ИТ услугите на Министерство на финансите за период от 3 г., за компютърна обработка на данните от изборите за президент и вицепрезидент и от националния референдум, за поддръжка и развитие на интегрираната система ИНТРАСТАТ на НАП, за поддържане и експлоатация на националната база данни Население на ГРАО за период от 3 г., за модернизация на интернет портала на МВР, за поддръжка на сървърна техника, прилежащо оборудване и информационни системи за МОН за период от 3 г., инвентаризация и анализ на състоянието на информационната и комуникационна инфраструктура, информационни системи, услуги и регистри в сектор „Правосъдие“ за Министерство на правосъдието и други договори за предоставяне на консултантски услуги в областта на одит и управление на ИКТ проекти.

През 2016 г. Информационно обслужване АД стана сертифициран партньор на един от световните гиганти в софтуерната индустрия и основен производител на ERP системи SAP.

„Информационно обслужване“ беше първата компания, която издава електронни подписи у нас, която свали перманентно цените (намаление с 25% за електронните подписи и 40% за устройствата) за услугата и въведе издаване и подновяване на електронен подпис с валидност 3 години.

В резултат на това цената на електронен подпис за физически лица StampIt е само 12.00 лева с ДДС.

Реализираните приходи от продажби на е-подписи на компанията за 2016 г. бележат ръст в сравнение с 2015 г. с 13%, а спрямо 2014 г. – 14%. Броят на издадените и подновени електронни подписи през 2016 г. нараства с 11% спрямо 2015 г., а в сравнение с 2014 г. – с 29%.

Предприетите мерки през 2015 г. по отношение намаляването на основни разходи, свързани с оптимизиране на административния екип на компанията дават резултати и през 2016 г. Разходите за горива и поддръжка на автомобилния парк намаляват с 15%, разходите за консумативи с 26%, разходите за топло и електроенергия с над 15% и за комуникационни услуги с 16% спрямо 2015 г. Част от спестените средства са реинвестирани за модернизиране на работната среда и социални придобивки за служителите.

С цел поддържане и развитие на технологичната инфраструктура, която е основата на процесите по предоставяне на ИТ услуги, през 2016 г. са реализирани редица инвестиции за обновяване на технологичното оборудване, вкл. и в доставката на оборудване за защита от кибер атаки.

„Информационно обслужване“ продължава да инвестира в най-ценния си ресурс – своя екип, чрез обучение.  В изпълнение на програмата за професионална квалификация над 100 експерта преминаха през международно сертифицирани курсове и изпити за сертификати, вкл. по управление на проекти, моделиране и управление на бизнес процеси, програмиране, виртуализация на ИКТ ресурси, мрежова и информационна сигурност и др.

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1597