EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Още молове през 2013 г.

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Още молове през 2013 г.

mail10:30 | 17.12.2012прегледи 647 коментарикоментари 0


Наемите в търговски центрове се запазиха стабилни през 2012 г. на средно ниво 27 евро на кв.м в София за масовите магазини с квадратури от 100 до 200 квадратни метра и се очаква да останат без промяна в първата половина на следващата година. „Ще бъде необходима поне година работа на проектите, за да се види дали оборотите, постигнати в новите магазини, ще съответстват на плащаните наеми. Фактори като мащаба, разнообразието, качеството на средата в търговския център и инфраструктурата ще предопределят кои молове ще задържат интереса на потребителите, наемателите и наемите си“, казва Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ във Forton International.

Paradise Center на бул. „Черни връх“ ще бъде единственият мол, който ще отвори врати в София в първата половина на годината. С повече от 80 хил. кв.м отдаваема площ проектът има амбицията да се превърне в предпочитаното място за пазаруване и прекарване на свободното време не само в южните квартали на София, а и за града като цяло благодарение на мащаба, нови търговски концепции, голям брой заведения за хранене и увеселителен център.
През 2012 г. „Галерия Бургас“ и „България мол“ увеличиха с близо 70 хил. кв.м търговските площи в молове в България до повече от 627 хил. кв.м. Всички проекти в строеж в момента, от които три са в София и един в Бургас имат обща отдаваема площ 206 500 кв.м. „Ако бъдат завършени, както е по план - до края на 2013 г., те ще увеличат възможностите на търговците да се приближат до потребителите и ще подобрят географското покритие на модерната търговия“, според Росен Генев.
Подобренията на градската инфраструктура са друг фактор, който влияе върху решенията за експанзия на веригите хипермаркети. Очаква се новата отсечка на южната дъга на околовръстния път да съсредоточи нови обекти на търговци със спортни стоки, стоки за дома и строителни материали, които продължават да разрастват веригите си. Супермаркетите ще продължат усилията си да увеличат присъствието си в центъра, кварталите, възловите точки на обществения транспорт както и около новите спирки на метрото.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg