EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Пивовари: 1,2 млн. лв. инвестиции в социални дейности

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пивовари: 1,2 млн. лв. инвестиции в социални дейности

mail14:30 | 24.11.2014прегледи 7715 коментарикоментари 0


Съюзът на пивоварите в България (СПБ) представи данни за социалните инвестиции на пивоварните компании у нас и отчете дейностите по съвместната им програма Спортът е по-добрият начин децата да пораснат на пресконференция в БТА. Инициативата е част от стратегията за социална отговорност на българските производители на бира и има за цел да насърчава масовия спорт като алтернатива на експериментирането с алкохол от лица под 18 години.

Според данните на СПБ, за последните три години пивоварният сектор е инвестирал близо 1 200 000 лева в кампании за социална отговорност. Производителите на бира в страната реализират широк спектър от инициативи в полза на обществото - от дългосрочни платформи за дарителство и подпомагане на местните общности до програми за отговорна консумация и дейности, насочени към опазване на природата и околната среда.

Съюзът на пивоварите постави силен акцент върху ролята на партньорите за успешното развитие на инициативата и подчерта приноса на подкрепящите кампанията държавни институции, общински структури, спортни и неправителствени организации. Основните инициативи по програмата Спортът е по-добрият начин децата да пораснат са насочени към реализиране на спортни и консултативни дейности, подобряване средата за спорт на общински обекти, разпространение на информационни и образователни материали с доказани добри възпитателни практики за деца и тийнейджъри.

Във връзка със социалната програма заместник кметът на София д-р Тодор Чобанов сподели, че подобни кампании са успешен модел за взаимодействие между институциите, заинтересовани нашите деца да бъдат щастливи и здрави. “Спортът е по-добрият начин децата да пораснат е мото, което онагледява нашите идеи за социална отговорност на бизнеса. С помощта на Съюза на пивоварите сме изградили четири обекта, на които хората могат да спортуват безплатно. Благодарни сме за тяхното партньорство.“, каза още д-р Чобанов.

Боряна Томова изрази подкрепата на ГДНП за кампанията и призова децата да спортуват повече. “Подобни кампании са малък празник за децата. Ние успяхме да покажем, че това е правилният начин те да растат“, коментира г-жа Томова.

През 2014 г. в организираните по кампанията Спортът е по-добрият начин децата да пораснат дейности са се включили повече от 2000 човека. Национално представително проучване на ИПСОС България показва, че 18% от пълнолетното население на страната е информирано за инициативата, което означава, че нейните основни послания се разпознават от 910 000 пълнолетни българи.

На пресконференцията Съюзът на пивоварите награди победителите от публичния фотоконкурс, вдъхновен от идейната концепцията и мотото на кампанията Спортът е по-добрият начин децата да пораснат. След оспорвана конкуренция да се изберат най-креативните две снимки от общо получените 348, наградата на публиката получи Величко Лефтеров от Габрово - колело Дънлоп ДС 26. Експертното жури на Съюза на пивоварите присъди втора награда за семейството на Каролина Илиева от Враца, които бяха премирани с тенис ракети Уилсън.

В края на този месец предстоят още съвместни спортни инициативи на СПБ и дирекция «Превенция» на ГДНП в рамките на Детската полицейска академия в градовете Монтана, Стара Загора, Бургас. През декември СПБ ще се включи и в състезанието по плуване на Столична община за Купата на кмета.

Участници в събитието бяха членовете на Управителния съвет на СПБ и представители на партньорските институции на спортната кампания, партньорите от консултативните звена за превенция и от спортните сдружения. Сред специалните гости на пресконференцията бяха д-р Тодор Чобанов - заместник кмет на София, г-жа Боряна Томова – директор «Превенция» на ГДНП, д-р Любомир Живков - директор на общинския център за превенция, емблематичните посланици на инициативата – Георги Глушков, председател на федерацията по баскетбол, волейболната легенда Евгени Иванов – Пушката и Иван Ценов, доскорошен зам.-министър на спорта и активен радетел за развитието на масовия спорт.

Партньори на Съюза на пивоварите по кампанията „Спортът е по-добрият начин децата да пораснат” са: Столична община, Главна дирекция „Национална полиция”, Министерство на младежта и спорта, Дневен консултативен център за деца, юноши и родители към ПИЦ, София, Асоциация „Солидарност”, Българска федерация по баскетбол, спортни сдружения и клубове.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg