АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Пивоварите на Европа с 1млрд.евро спонсорство
Пивоварната общност в Европа е спонсорирала 8000 проекта през последните пет години, като е подкрепила обществени инициативи на стойност от почти 1 млрд. евро. Това става ясно от актуално изследване на Sponsorship Ideas и Европейската асоциация за спонсорства. В Европа има повече от 3300 пивоварни, организирани в общност.
Редица обществено-полезни дейности, свързани със спорта, изкуствата, културата, благотворителността зависят от партньорството на европейските пивопроизводители. Въпреки, че в медиите доминира информацията за мащабни спортни инициативи, те представляват само 12% от всички проекти. 62% от събитията, реализирани с подкрепата на производителите на бира, се осъществяват на локално и регионално ниво, уточнява първото по рода си проучване на Sponsorship Ideas.
Статистиката показва, че 928,079,225 евро за последните пет години са вложени в разнообразни дейности в сферата на изкуствата, културата, нововъведенията, науката и спорта. Паралелно с това пивоварните компании организират и кампании срещу шофирането след употреба на алкохол, както и проекти за превенция на злоупотребата с алкохол в защита на обществения интерес.
Проучването показва, че в 36% от случаите социалната ангажираност на производителите на бира е насочена в подкрепа на местни инициативи, а в 48% – на регионални. Този принос добре се разбира от съответните общности и 89% от хората високо го оценяват. Едва 11% от обществото мисли, че за дадено събитие може лесно да се замени спонсорството от пивоварните и то да се осъществи с друг спомоществовател.
Българските пивопроизводители също имат съществен принос за реализирането на редица обществено-значими проекти в различни сфери - за последните две години в страната са реализирани над 100 инициативи с тяхна подкрепа.
Tweet |
|