EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Пикадили & Карфур се разделиха

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пикадили & Карфур се разделиха

mail06:30 | 22.07.2015прегледи 3480 коментарикоментари 1


Търговската верига Пикадили ще продължи дейността си като отделна компания със своя юридическа, търговска и финансова самостоятелност. Дружествата АП Март ЕАД и КМ Болканс Б.В., съответно собственици на търговските вериги Пикадили и Карфур, се договориха да отменят обявеното през ноември 2014 година обединение. „Спънката за реализация на сделката дойде от икономическата конюнктура в региона“, коментира Таня Косева-Бошова – изпълнителен директор на Пикадили.

След раздялата с Карфур компанията ще се фокусира върху модернизирането на магазините и търговските услуги, подобряване на асортимента и обслужването, както и върху дългосрочното развитие на партньорските отношения. От компанията отбелязва още, че имат финансов ресурс да покриват ангажиментите си към доставчици, наемодатели и партньори. "Веригата разполага с достатъчно собствени средства, както и с банково финансиране", става ясно от изявление на мениджмънта.

Веригата е започнала реализацията на цялостна инвестиционна и маркетингова стратегия за запазване на добрия имидж на компанията, стабилизиране на позициите й на пазара и привличане на нови клиенти. Фокусът ще се постави още върху маркетингови решения, които да отговорят на динамиката на пазара на бързообортни стоки, както и разширяването на асортимента.

Акцент са пресните стоки, като изключително внимание се отделя на плодовете и зеленчуците, месото, млечните продукти, както и на прясната риба и морски деликатеси, където благодарение на голямото си разнообразие и атрактивни цени веригата стана лидер в предлагането им. Започва модернизацията на щандовете за риба и месо във всичките търговски обекти, разширяване на сектора за здравословни и биохрани и изграждането на модерни и уникални щандовете за плодове и зеленчуци, които следват най-съвременните екологични стандарти. Планира се обновяване на съществуващите и откриване на нови магазини.

От своя страна КМБ Б.В., член на Маринопулос Груп, главен франчайзър на веригата от супермаркети „Карфур“ в България, съобщи, че компанията няма да продължи със сливането с АП Март АД, собственик на веригата от супермаркети „Пикадили“ в България. КМБ Б.В. ще продължи да управлява мрежата си автономно, с нов опитен мениджърски екип.

Според експерти оттгеглянето на Пикадили на практика спасява компанията от неудачното й сливане с веригата Карфур, която работи тук с гръцки лиценз на френската известна верига.

 


 
Коментари
 
Даниела Тодорова - 22-07-2015 г. 08:22:25

Карфур се е фокусирал върху прекратяване на взаимоотношенията си с доставчиците - не се разплаща с доставчици и забавя сумите в рамките на една година.

 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg