EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Пиринско №1 бира у нас

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пиринско №1 бира у нас

mail13:46 | 28.07.2016прегледи 1183 коментарикоментари 0


В разгара на сезона и след първата половина на годината Карлсберг България отчита по-добро представяне от бранша като цяло.

За първите шест месеца на 2016 година Карлсберг България е най-бързо развиващата се в бранша у нас. Обемът й се е увеличил с 24,7%, а пазарният  дял (отново в обем) е нараснал с 3,6 процентни пункта (пп) - сравнено със същия период на 2015г. Тези резултати са в контекста на общ бирен пазар с ръст от 7,4% в обем, основно страдащ от спад в студения пазар през разглеждания период. 

Данните са на агенция Nielsen A/S, която следи развитието на всички компании в бранша.

Основният двигател за компанията е Пиринско, което е бирена марка номер едно на България за първото полугодие на 2016 – по данни на същата агенция. Пиринско е увеличило обемите си с 27% за първите шест месеца на годината и пазарния си дял с 2,5пп и сега то заема 16,1% от пазара на бира у нас. Всяка четвърта изпита бира в София също е Пиринско, с което марката запазва позицията си отпреди половин година.

Шуменско е другият основен двигател на ръстовете на компанията, което благодарение и на Бомбичката – Шуменско специално 0,33мл – успя да достигне 19,1% увеличение в обемите си за първите шест месеца на тази година, сравнено с полугодието на 2015 година.  Инвестицията за „връщането“ към оригиналната бомбичка възлизат на около 4,5 млн. лв.

„Зад тези цифри стоят иновации в нови продукти, инвестиции в нови бутилки и нови производствени мощности и в двата ни завода, нов начин на работа с нашите търговски партньори и вътрешно преструктуриране в екипа, което доведе до добрите резултати. Ценя постигнатото, защото то показва, че можем да растем в пъти спрямо общия пазар. Реалист съм за цялата 2016 година с очаквания браншът да запази темповете и да е стабилен. В същото време, нашите постижения като компания са ангажимент към нашите потребители и партньори.“ – каза Деян Беко, изпълнителен директор на Карлсберг България.       

Компанията отчита ръст в обема на брандовете си във всички сегменти на бирения пазар, във всички опаковки, както и географски във всички региони на страната.

Карлсберг България бяха скромни в прогнозите си в края на миналата година. Ето какви бяха те, както и резултатите от продажбите:

Пиринско е най-продаваната бира в София

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg