АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
По-силно тримесечие за Unilever
Англо-холандската корпорация за хранителни и козметични продукти Unilever PLC съобщи, че благодарение на силния растеж на развиващите се пазари през третото тримесечие нейните продажби са нараснали повече от очакваното - с 10,3% до 13,4 милиарда евро (17,4 милиарда долара), въпреки понижаващите се цени в Европа, предаде Асошиейтед прес.
В разпространен актуализиран отчет производителят на сапуните Dove, чая Lipton и сладоледите Magnum посочва, че ако не се отчита ефектът от придобиванията и отслабването на еврото, увеличението е 5,9% - малко или много разделено поравно между нарастването на обемите и цените. На развиващите се пазари продажбите са се повишили с цели 12%.
Unilever очаква суровините да поскъпнат още, но компанията ще продължи да увеличава обемите си по-бързо от цените, както е направила в Европа през третото тримесечие. Главният изпълнителен директор Пол Полман отново изтъкна, че компанията очаква по-високи маржове на печалбата тази година.
Tweet |
|