АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Победители в конкурс на Съюза на пивоварите
Приключи конкурсът за послание (слоган) на кампанията за превенция употребата на алкохол от лица под 18 години – „Родители, разговаряйте с детето си за алкохола”, организиран от Съюза на пивоварите в България, в партньорство с ПИЦ, София. Идеята на тази социална инициатива е да помогне на родителите да мотивират децата си да изберат спортните занимания и здравословния начин на живот, а не алкохола.
Бяха получени над 300 предложения за слоган на кампанията с автори от цялата страна на възраст от 21 до 76 години.
На 13 и 21 март 2012 г., независимо жури в състав: Мариана Брашнарова – Българска ассоциация на комуникационните агенции (БАКА), Елена Георгиева – EURO RSCG, Александрина Алексова – Дневен консултативен център за деца, юноши и родители (ПИЦ, София), Стефан Серезлиев – Нов български университет (НБУ), Ивана Радомирова – Съюз на пивоварите в България (СПБ), проведе две заседания, за да отличи най-добрите предложения.
Първа награда – карта за спортуване за половин година или равностойността й от 350 лева получава Невяна Костова, гр. София, за слогана
„Спортът е по-добрият начин децата да пораснат.”
Втора награда – тримесечна карта за спортуване или равностойността й от 200 лева получава Велислава Райдовска, Смолян, за слогана
„Научи ме да спортувам.”
Трета награда – едномесечна карта за спортуване или равностойността й от 70 лева получава Веселина Веселинова, Холанд, САЩ, за слогана
„Винаги е време за спорт.”
Победителят и финалистите са обявени във Фейсбук групата „Българско бирено общество”, на уебсайта www.pivovari.com и в медиите.
Авторът на печелившото предложение ще бъде представен на публичните събития по проекта, а всички участници в конкурса са чакани гости на предстоящите през годината спортни инициативи, организирани под мотото «Спортът е по-добрият начин децата да пораснат.»
Tweet |
|