АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Победителите от рекламния фестивал Golden Drum
Победителите в тазгодишния фестивал Golden Drum бяха обявени по време на тържествена церемония. В секция „WHAT“ най-добрата кампания отиде при McCann Букурещ за проекта „Bihor Couture“ от категория „Reach“, а най-доброто от секция „WHY“ бе присъдено на DDB Испания за „Finding Fariña“ в категория „Innovative“. Агенция 180heartbeats + JvM, Варшава, получи наградата The best of good за кампанията „Unbreakable Rainbow“ в категория Social good, а българската творческа агенция Saatchi & Saatchi спечели сребро в същата категория за кампанията “Под игото на шльокавицата“.
Най-добрите проекти тази година бяха отличени с общо 26 златни и 50 сребърни барабана, както и 12 "Гранд При" отличия.
Със 175 точки McCann Worldgroup получи наградата Golden Net за най-успешна мрежа от агенции. Наградата Golden Rose за най-успешна агенция отиде в McCann Букурещ, която събра общо 91 точки. Агенция 180hartbeats + JvM Варшава, получи наградата Golden Dragon за най-успешна независима агенция с 43 точки. Diesel, с 89 точки, бе наградена с Гранд При.
В категорията на специалните награди Golden Drum Adriatic отиде при McCann Белград и McCann Подгорица за „#Newanted“, Silver Drum Adriatic отиде при New Moment New Ideas Company Белград за „One Poster For Peace“, а Bronze Drum Adriatic отиде при Publicis Белград за „#check it“.
Победителите в конкурса за млади таланти Young Drummers Competition са Даниел Шаз и Шандор Шабо с творческия проект „The secret treasure of Istria“. Второто място принадлежи на Игор Погоревичи за творческо произведение „Musical Landscape“, а трето място заеха българките Кристина Симеонова и Мая Златкова за „Hear Tartini in every step“.
Tweet |
|