EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Повече българи търсят информация в нет преди покупка

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Повече българи търсят информация в нет преди покупка

mail12:15 | 29.04.2010прегледи 857 коментарикоментари 0


Пo данни на най-голямата платформа за сравнение на цени в Интернет Pazaruvaj.com все повече българи правят проучване в мрежата преди покупка.
Над 80% от българите се консултират в Интернет преди да вземат решение за покупка, а само за една година броят на разгледаните страници в онлайн платформата е нараснал с 50%.
Ясно се очертава тенденцията, че българинът проверява цени и търси консултация в мрежата по време на криза. Статистиката показва, че ежемесечно над 300 хил. уникални потребители сравняват цени, продукти и услуги в платформата, която неотдавна се присъедини към Allegro Group, лидер в онлайн търговските платформи в Централна и Източна Европа. В България той притежава и  Aukro.bg – най-голямата платформа за електронна търговия.
Allegro Group придоби 75% от собствеността на Pazaruvaj.com, като групата се ангажира да гарантира по-изгодни условия за партньорите, регистрирани и в двете онлайн платформи.
Най-голямата платформа за сравнение на цени в България продължава дейността си под същото име и без промяна в партньорската политика и интерфейсът на страницата.
„Разнообразието от търговски фирми и електронни магазини, партньори на сайта, помага на потребителите да откриват най-евтината оферта сред богатия онлайн асортимент. Това стои в основата на успеха на платформата Pazaruvaj.com, а множеството мнения от страна на вече пазарувалите онлайн купувачи допринасят за ориентацията за качеството на продуктите.”, сподели Роланд Биро, Изпълнителен директор на Аrukereso Ltd.
Най-популярните продукти за сравнение на сайта са мобилните телефони, като нарастването на интереса към тях за 2009 г., в сравнение с 2008 г. е със 120%; интересът към плазмените и LCD телевизори се е покачил почти тройно, а увеличението при бялата техника е над 170-процентно.


 


Тагове: пазар, нет, покупка
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg