EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Повече български компании търгуват през Amazon

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Повече български компании търгуват през Amazon

mail16:10 | 05.01.2021прегледи 1350 коментарикоментари 0


Над седем пъти повече са превозените стоки на български компании до най-голямата платформа за електронна търговия в света – Amazon през ноември сравнено с януари 2020 година. Това отчитат от транспортно-логистична компания Transpress, която е лицензирана да прави доставки до центровете на глобалния лидер. Броят на изпращачите у нас се е увеличил пропорционално на пратките, показват още данните.

През 2020 година най-голям е обемът на доставените от България автомобилни аксесоари, което представлява около половината от всички пратки. На второ място се нареждат мебелите, следвани от лични аксесоари и хранителни добавки. През глобалната платформа успешно се търгуват и трайни био храни.

Освен със собствен лиценз за доставка до центровете на Amazon, Transpress оперира и през мрежата на своя партньор – логистичния гигант Dachser, който има специализирано звено за работа с Amazon. По този начин пратките на българските компании могат да бъдат ефективно управлявани и да достигат успешно в максимално съкратени срокове, което дава конкурентно предимство на изпращачите.

“Тази положителна тенденция е само едно от доказателствата, че онлайн търговията ще е основен фактор и за развитието на транспортния бранш през следващите години. През 2020 година ние отчитаме над 20% ръст на куриерските пратки, което се дължи както на пазаруването в Интернет, така и на преминаването на много хора към хоум офис”, обяснява Веселин Стоянов от Transpress. “Темповете на растеж ще станат още по-динамични, но и изискванията на клиентите към качеството ще се втвърдяват. Затова за е-търговците ще е от ключово да си изберат добър логистичен парньор.”, категоричен е той.

При ръст от над 20% на всички видове пратки в мрежата за периода от януари до ноември 2020 година спрямо същия период на миналата година, като 98,5% от пратките са доставени в срок и без възражения до получателите.

Въпреки COVID-19 кризата компанията регистрира и ръст при палетните пратки, като убедително затвърждава позицията си на лидер в този пазарен сегмент у нас с над 70 000 доставки месечно.

 

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg