EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Подписаха три договора по ОП „Регионално развитие”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Подписаха три договора по ОП „Регионално развитие”

mail15:30 | 17.09.2009прегледи 647 коментарикоментари 0


Общо три договора по схемата за безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване” по ОП „Регионално развитие” бяха подписани днес между Държавната агенция по туризма и Министерството на регионалното развитие и благоустройството, предаде Агенция „Фокус”.
Първият договор е на стойност 637 020 лева и предвижда създаването на мрежи от туристически информационни центрове, функциониращи въз основа на единни стандарти. Той е с продължителност 24 месеца. Неговата обща цел е да бъде подобрено информационното обслужване на туристите и маркетингът на туристическите дестинации в България и подпомагане информационното осигуряване на туристическата политика. Конкретната цел на проекта е да създаде предпоставки за формирането на ефективното функциониране на националната мрежа от туристически информационни центрове.
Вторият договор е за разработване на стратегия за бранд „България” и въвеждане на практика на интегриран и последователен бранд мениджмънт. Проектът е на стойност 2 882 900 лв. Конкретната цел на този проект е асоциирането на страната ни с определени ценности и положителни емоции и утвърждаването й като привлекателна дестинация чрез изработване на стратегия за бранд „България”, включително и национални продуктови и регионални под-брандове и изработване на лого, слоган и набор от символи на запазената марка „България”. По този проект трябва да бъде създадена и брандинг стратегия на туристическите райони и пилотен бранд на поне един туристически район.
Третият договор е за реализацията на проект за стимулиране на качеството и устойчивото развитие на туристическите предприятия. Той е на стойност 494 028 лв. с цел повишаването на конкурентоспособността на българския туристически продукт и да подобри пазарните му позиции и ефективност на националния и регионалния маркетинг.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6475