АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Полската водка търси нови пазари



През 2016 година полските производители са изнесли спиртни напитки – най-вече водка - на стойност 176 млн евро, което е почти шест процента повече в сравнение с 2015 г., съобщава в. Dziennik Gazeta Prawna.
Вестникът допълва, че полските марки водка се оценяват в чужбина и потребителите са склонни да плащат повече за спиртни напитки от Полша, отколкото от много други държави.
Средната цена на литър изнесена полска водка през 2016 г. е била 9,53 евро, докато през 2014 г. тя е 8,71 евро.
Полските производители на водка разширяват пазарите си, като се насочват към пазарите на Виетнам, Индия, Южна Африка и държави в Южна Америка.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg