АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Потребителите в САЩ предпазливи
Продажбите на дребно в САЩ са се увеличили по-малко от очакваното през януари, като потребителите са намалили покупките на автомобили и в интернет, предаде Reuters. Общият обем на продажбите на дребно е нараснал с 0,4 на сто през януари след нулев растеж през декември, съобщи министерството на търговията. Икономистите, анкетирани от Reuters, очакваха показателят да се увеличи с 0,7 % миналия месец.
Първоначалното изчисление на министерството беше за увеличение на продажбите на дребно през декември с 0,1 на сто. Днес то преразгледа към понижение и показателя за ноември, което означава, че потребителите не са харчили колкото се смяташе по-рано през празничния сезон.
Продажбите на коли и части за автомобили са намалели с 1,1 на сто, също с толкова са се свили и онлайн продажбите - най-големият спад от март 2009 година. В същото време продажбите на бензиностанциите са се увеличили с 1,4 % - най-голямото нарастване от март 2011 година. Приходите от продажба на електроника отчитат растеж от 0,5 %. Основните продажби на дребно, които изключват автомобилите, бензина и строителните материали, са се увеличили с 0,7 % през януари.
Tweet |
|