АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Проблеми на Heinz в Израел
Израелското министерство на здравеопазването разпореди на хранителната американската компания Heinz да променят етикетите на кетчупа си, който продават в тази страна, и там да пише за клиентите, че те купуват "подправка от домати“. Според Ocem, конкурент на „Хайнц“ и компания, която продава най-много кетчуп в Израел, в продукта на американците нямало достатъчно количество домати, за да бъде наричан кетчуп. През януари от Osem казаха, че са извършили тестове на кетчупа на Heinz, при което открили, че продуктът съдържа само 21% доматен концентрат. В Израел изискването е съдържанието на доматен концентрат да е поне 41%. Има твърдения, че дистрибуторт на Heinz в Израел се домогвал до промяна на нормите. Говорител на Heinz Europe в коментар за продажбите на продукта на компанията в Израел каза, че не е променяна нито оригиналната рецепта за производството на доматения кетчуп на представляваната от него компания, нито пък стандартите за кетчуп по света. Производството на кетчупа Heinz започва през 1876 г.
/БГНЕС
Tweet |
|