EUR 1.9558
USD 1.8287
CHF 2.0878
GBP 2.3501
CNY 2.5473
you tube
mobile version

Провал на БИО и ЕКО ЕКСПО

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Провал на БИО и ЕКО ЕКСПО

mail12:10 | 17.09.2011прегледи 2046 коментарикоментари 0


Втората година от международното изожението БИО и ЕКО ЕКСПО се оказа провал. Това твърдят изложителите, взели участие в него. Тази година изложенито се провежда в НДК. Търговците на натурална продукция направиха подписка с искането организаторите от Българската търговско-промишлена палата да им върнат парите. 64 изложители са платили по 1800 лева за наем на щанд. Интересът към събитието обаче е минимален, признаха пред репортер на EconomyNews.bg изложители. Самите ние се уверихме, че участниците бяха повече от клиентите. Разпространителие на био и еко продукти у нас обсяниха, че са превели парите за участие през май, а рекламата на събитието е започнало в началото на септември, дни преди самото излижение – 14. 09. 2011 година. Повечето хора попаднаха на излижението случайно, твърдят участниците в БИО и ЕКО ЕКСПО.  Представител на AVIA обясниха, че 10% от посетилите щанда им са стари клиенти, а останалите са нови потребители.  Дали от Българската търговско-промишлена палата ще обезщетят търговците предстои да видим. Днес е последният ден от тазгодишното изложение. 

„Нямаме практика да отговаряме на анонимни твърдения. Но отговорът не ни затруднява”, отговори по повод оплакването на изложителите Васил Чобанов, специалист Връзки с обществеността и външни комуникации при Българската търговско-промишлена палата. – „Следва да имате предвид, че това е Второто издание на изложението и както е обичайно за БТПП, във всяко следващо издание увеличаваме каналите за рекламиране, което е направено и в случая. В договора-заявка с фирмите няма поет ангажимент от страна на организатора за минимални продажби, защото е известно, че те зависят от качеството, цената, начина на представяне на конкретния продукт, а върху тези фактори ние не можем да влияем. При интерес може да организираме курсове по маркетинг.”

 

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg