АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Провали се най-голямата рекламна сделка
Сделката, която трябваше да доведе до сливането на рекламните холдинги - американската Omnicom Group и френската Publicis Groupe и така да се роди най-голямата рекламна компания в света с капитализация от 35,1 милиарда долара, бе отменена, предадоха световните агенции, позовавайки се на изявления на техни представители. Според информации в медиите холдингите не са успели да се споразумеят по разпределението на редица ключови постове в бъдещата корпорация. Не било постигнато съгласие и по въпроса кой ще взема окончателните решения по сделките. Новата компания Publicis Omnicom Group, както бе планирани по-рано, трябваше да стане световен лидер в рекламата, отнемайки палмата на първенството на WPP. Коментирайки причините да развалянето на сделката, шефът на Omnicom Джон Рен, заяви пред агенция Ройтерс: "Причината не бе една. Ние не решихме редица сериозни въпроси. И двете компании имат силна корпоративна култура, а това ни забави в постигането на споразумение.
"Решението за спиране на процеса не бе нито приятно, нито леко за нас, но то бе необходимо", се посочва в изявлението на шефа на Publicis Groupe Морис Леви.
Tweet |
|