EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Проверяват 5000 автомобила Toyota у нас

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Проверяват 5000 автомобила Toyota у нас

mail10:10 | 25.02.2010прегледи 549 коментарикоментари 0


"Тойота Балканс" вече стартира сервизната кампания, в рамките на която ще бъдат направени корекции в педала на газта на следните 8 модела на Toyota, произведени в съответните периоди:

 

AYGO (февруари 2005 - август 2009),
iQ(ноември 2008 - ноември 2009),
Yaris(ноември 2005 - септември 2009),
Auris(октомври 2006 - 5 януари 2010),
Corolla (октомври 2006 - декември 2009),
Verso (февруари 2009 - 5 януари 2010),
Avensis(ноември 2008 - декември 2009) и 
RAV4(ноември 2005 - ноември 2009).

 

Общо 5 250 автомобила от 8-те модела, продадени от официалните дилъри в България подлежат на превантивна проверка, независимо дали са в гаранция, съобщиха от пресслужбата на компанията за БТА.
Отделно ние ще приемем и автомобили Toyota, закупени другаде в Европа и внесени в
България, както и автомобили, внесени от САЩ, уточниха от компанията.
"Клиентите на Toyota имат категоричната ни заявка, че няма непосредствена опасност за тяхната сигурност и тази на техните автомобили. Напълно сме наясно с причината за потенциалното отклонение на педала на газта и имаме категорично решение за
преодоляването й", съобщи  неотдавна  Велко Лазов, управляващ директор на "Тойота Балканс".
Действията на Toyota и официалният вносител и дистрибутор на компанията за България "Тойота Балканс" са свързани с отправяне на покана към всички собственици на засегнати автомобили да посетят сервизите за превантивно коригиране.
Изпратени са препоръчани писма до всички собственици на автомобили по кампанията. Отделно е разкрита и гореща линия, за да може всеки клиент със сменен адрес да се свърже с нас, допълни Велко Лазов. 

 

Каква е същността на казуса?

 

За да създава реалистично усещане при натиск, педалният механизъм съдържа устройство, което оказва съпротивление. При определени условия, триенето в това устройство се увеличава и е възможно педалът да започне да се натиска по-трудно, да се връща по-бавно или, много рядко, да не се върне напълно в най-горно положение. Това се проявява изключително рядко (1,7 млн / само 26 доказани случая, 1:65 000).
"Решението на Toyota е просто и много ефективно. В педалния механизъм ще бъде вградена прецизно изработена, усилваща стоманена планка. Това напълно ще елиминира излишното триене, което би могло да доведе до затруднено движение на педала на газта", обясниха от Toyota. Ремонтът отнема не повече от 30 минути. Превантивната сервизна кампания е напълно безплатна за клиентите на Toyota и ще се извършва от специално обучени механици.
От "Тойота Балканс" планират  сервизната кампания да продължи 2 месеца, но тя няма краен срок - след месеци или дори години, засегнатите автомобили ще могат безплатно да получат сервизната намеса върху педала на газта. Безплатната телефонна
линия 0800 16 266 за клиентите на Toyota у нас е отворена всеки работен ден от 9:00 ч. до 17:30 часа.
       

Въпреки проблема хората вярват на Тойота, сочи допитване

 

Въпреки масовото изтегляне на автомобили на Toyota заради установени дефекти повечето американци продължават да се отнасят с уважение към колите на японския автомобилен  гигант, информира ИТАР-ТАСС. Това сочат резултати от допитване до
общественото мнение, проведено от компания Rasmussen Reports сред  повече от 1000 души.
Според резултатите на социолозите 59 на сто от анкетираните  са заявили, че запазват доброто си мнение за качествата на  автомобилите Тойота, като едва 33 на сто от анкетираните или  членове на техните семейства притежават автомобили от тази 
марка.
Според данните на Rasmussen Reports 23 на сто от анкетираните  са посочили, че американското правителство критикува Тойота  повече, отколкото е необходимо, с цел да подкрепи General Motors. Други 38 на сто от участниците в анкетата не са съгласни с това твърдение, а 39 на сто са  посочили, че нямат мнение по въпроса.

Японската автомобилна компания Toyota Motor  Corp., получи призовка от разширен федерален съдебен състав в САЩ с искане да представи документи за причините за масовото  изтегляне на автомобили от американския пазар, трябва да положи
 усилия, за да възстанови доверието на клиентите си зад океана.
Това заяви вчера генералният секретар на правителството на Япония  Хирофуми Хирано, цитиран от ИТАР-ТАСС.
Тойота трябва да се отнесе сериозно към факта, че в нейната  продукция има дефекти и да положи всички усилия, за да  възстанови доверието на потребителите на нейни продукти в САЩ,  посочи Хирано.
Министърът на икономиката, търговията и индустрията Масаюки  Наошима оцени положително готовността на ръководството на компанията за "искрено сътрудничество" на започналото в САЩ  разследване.



 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg