АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Продава се по-малко бира по света



Два от най-големите производители на бира в света - "Анхойзер-Буш Инбев" (Anheuser-Busch InBev) и "Карлсберг" (Carlsberg) са продали през третото тримесечие на годината по-малко бира от очакваното, тъй като потребителите, особено в Китай, са намалили разходите си или са избрали по-евтини питиета, предаде Ройтерс.
Приходите и печалбата на световния лидер "А Бе Инбев" не покриват очакванията на анализаторите, което доведе до спад на акциите на компанията с 4 на сто в днешната търговия. Продадените обеми и свързаните с тях приходи спадат двуцифрено в Китай, но сериозен спад е отчетен и в САЩ, Европа и Мексико.
Третият по големина производител в света - датската "Карлсберг", обяви спад на продадените обеми с 1,3 на сто, най-вече заради "изключително слабото" търсене в Китай.
Главният изпълнителен директор на компанията Якоб Оруп-Андерсен заяви за Ройтерс, че дружеството трябва да промени стратегията си, за да подобри представянето си. Това означава по-малък фокус върху премиум бирите и повече внимание към масовото производство.
Tweet |
|