EUR 1.9558
USD 1.7217
CHF 2.1051
GBP 2.2776
CNY 2.3593
you tube
mobile version

Продажбите на Lenovo $7.8 млрд

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Продажбите на Lenovo $7.8 млрд

mail14:00 | 03.11.2011прегледи 279 коментарикоментари 0


Lenovo отчете рекордни продажби за второто тримесечието в размер на US$7.8 милиарда. В следствие на бързия си растеж компанията вече е вторият най-голям производител на персонални компютри в света само едно тримесечие след момента, в който се изкачи до третата позиция в световен мащаб. През второто тримесечие на финансовата година, доставките на Lenovo по целия свят се увеличиха с 35.8% спрямо същия период на предходната година, което е седем пъти повече от ръста на PC индустрията в света - 5.0% за същия период. Това е десетото поредно тримесечие, в което Lenovo отчита по-бърз растеж от индустрията като цяло и осмото последователно тримесечие, в което компанията расте с най-бързи темпове от четирите най-големи PC производители. Lenovo отбелязва и рекордно висок за компанията глобален пазарен дял от 13.5%*, и увеличава пазарния си дял в Китай, на развитите и на развиващите се пазари. Същевременно, нетната печалба на компанията се увеличава с впечатляващите 87.9% по време на второто финансово тримесечие. Печалбата за разпределяне към акционерите за периода възлиза на US$144 милиона.
Брутната печалба на Lenovo за второто финансово тримесечие расте с 59.8% на годишна база до US$948 милиона, с норма на печалба от 12.2%. Оперативната печалба за второто тримесечие е в размер на US$166 млн., с 55.3% увеличение спрямо същия период на миналата година. Печалбата на Lenovo преди облагане с данъци за периода е US$165 млн., с повишение от 62.3% спрямо година по-рано.
“Само в рамките на две тримесечия Lenovo се придвижи от четвърта до втора позиция сред най-големите PC производители в света. Постигнахме балансиран растеж на всички пазари, във всички продуктови категории и географски региони. В Китай продължихме да увеличаваме преднината си, докато на развиващите се пазари растем с три пъти по-голям темп от самия пазар. С успешната интеграция на бизнеса на компаниите NEC и Medion на развитите пазари, за първи път отбелязваме по-голям приход от тях, отколкото от пазара в Китай. Доходността ни нарастна значително заедно с достигането на рекорден пазарен дял,” каза Янг Янкуинг, главен изпълнителен директор на Lenovo.
“Настроени сме много оптимистично за бъдещето на PC индустрията. Целта ни е не само да бъдем лидер при традиционните персонални компютри, но и да постигнем много повече в категории като смартфони и таблети.”
 


Тагове: Lenovo, продажби, PC
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 7156