АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Продажбите на коли у нас дават на заден ход



Продължава спада в продажбите на нови коли в България. За първети три месеца на годината те са спаднали с повече от 50%. Според данните на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) за продажбите на нови леки автомобили, камиони и автобуси за трите месеца са реализирани общо 7188 бройки. Това е от 52,79 на сто спрямо същия период на миналата година. Спад има дори спрямо първите три месеца на 2007 и той е 38,86 процента.
Намалението на продажбите на леки и лекотоварни автомобили за първите три месеца на тази година е с 51,27 на сто, като те достигат до 6898 бройки. Дори и отстъпките в цената, както и безплатното допълнително оборудване предлагани от голяма част от вносителите не могат да стимулират купувачите у нас да инвестират в нов автомобил.
При отделните марки с най-много продажби продължава да е Volkswagen - 796, но следващата позиция вече е за Ford iъс 739, а Тоyота набира скорост със 716 продадени нови автомобила за три месеца. Продадените за три месеца камиони и автобуси са 290, със спад от 72,82% в сравнение с първото тримесечие на 2008 г. От тях автобусите са само 16.
Tweet |
|