EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Проучване: Най-качествените марки в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Проучване: Най-качествените марки в България

mail06:50 | 05.05.2016прегледи 1923 коментарикоментари 0


Кои са най-качествените продукти, услуги и марки на пазара в България? Ето какво е мнението на българските граждани, според резултатите от най-ново проучване на QUDAL – QUality meDAL, проведено в България през януари тази година от международната организация ICERTIAS – International Certification Association GmbH.
В сравнение с първото проучване през 2014 г. най-новите резултати  показват интересни промени.
Българите са гласували за Lidl като компания, която е най-добрият български пример и символ на най-високо ниво на качество, когато става дума за продукти и услуги на българския пазар. Този успех се подкрепя от факта, че Lidl е победител в още две категории – най-добра търговска верига и най-добра международна търговска верига.
В категорията за най-добър спортен клуб в света (независимо от спорта), футболните клубове заемат челно място, като този път на първо място излиза ФК Барселона.
За най-добър спортен клуб в България (независимо от спорта), българите са гласували за ЦСКА, предишният победител в тази категория беше „Лудогорец“.
В категориите за най-добър спортист  е Ивет Лалова.
В категорията за най-добър музикален изпълнител на първо място е Лили Иванова.
При соло изпълнителите/певци, в категорията за най-добър изпълнител в света резултатите сочат, че българите предпочитат Adele, докато победителят в предишното проучване бе Пласидо Доминго.
Българите са избрали Samsung за най-добър мобилен телефон, докато фаворит в предишното проучване  беше Nokia.
 Audi се оказа фаворит в категорията за най-добър семеен автомобил според българите.
Други марки, спечелили мнозинството от гласовете са: Maggi (бульони), Nivea (крем за лице), Lindt (шоколади), Dr. Oetker (пудинг), Lenovo (лаптопи), „Компас“ (пастети), Cappy (плодови сокове), Aquafresh (паста за зъби), bTV (телевизионна мрежа), Bonduelle (замразени зеленчуци), Ariel (прах за пране) и др.
За проучването е използван иновативният изследователски метод CAWI – DEEPMA (компютърно-асистирано уеб-интервю – deep mind awareness) с отворени въпроси.
 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1783