EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Проучване:Дрогерийни продукти на изгодни цени

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Проучване:Дрогерийни продукти на изгодни цени

mail08:15 | 09.10.2020прегледи 578 коментарикоментари 0


Голяма част от потребителите биха искали да имат сигурността, че могат да пазаруват дрогерийни продукти на изгодни цени  и които няма да се повишат дълго време. Това показват данните от  проучване на Алфа Рисърч, направено по поръчка на dm България, обобщава промяната на потребителските нагласите в първите месеци след пандемията COVID-19. Социологическото допитване е проведено сред жени и засяга потребителските практики, свързани с козметични, парфюмерийни, почистващи, диетични продукти и битова химия.

Обобщените резултати показват промяна в потребителските практики, която е предизвикана от извънредната ситуацията с пандемията. В първите месеци на сложната епидемична обстановка  25% от анкетираните са се презапасили с козметични, парфюмерийни, почистващи, диетични продукти и битова химия. Притесненията, посочени като причина за това поведение, са две и са с относително еднаква тежест – 18% от анкетираните са се притеснявали от повишение на цената, а 17% от изчерпване на наличностите.  

Интересни са данните от проучването по отношение на промоциите и тяхното влияние върху потребителите. Една трета от участвалите в посочват, че по принцип са склонни да купуват повече от нужните им продукти, когато те са в промоция или на временно по-ниска цена. Този подход е преобладаващ за потребителите с най-ниски доходи, но се наблюдава и при потребители с доходи около и над средните за страната.

Почти 80% от анкетирани биха искали да имат сигурност в цените на дрогерийни продукти и увереност, че те няма да се променят за дълго време. 79% от анкетираните от същото проучване предпочитаният вариант по отношение на пазаруването на дрогерийни продукти е да знаят, че имат гарантирани изгодни цени за по-дълъг период от време пред краткосрочните намаления.

Проучване на потребителските нагласи е направено по поръчка на dm България във връзка с въвеждането на нова ценова стратегия в нейните обекти. Считано от 20-ти август 2020 г., всички артикули във всички магазини на dm България ще бъдат на дълготрайни цени, като така компанията дава своя принос към обществото с достъпност, стабилност и едно чудесно съотношение цена-качество.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg