EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Профил на българския длъжник

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Профил на българския длъжник

mail17:00 | 15.11.2011прегледи 2243 коментарикоментари 0


Според Асоциацията на колекторските агенции в България /АКАБ/ типовете услуги, по които българските граждани имат забавени плащания са:


Причините за забавяне на плащане се разпределят по следния начин:

 

Средностатистическият длъжник в България има следния профил

 Графики:АКАБ

Кога ставате длъжник?

Длъжникът попада в специализирана агенция за събиране на вземания (или специализиран вътрешен отдел) след забавяне 3-5 дни в 85% от случаите първо получава SMS, след това телефонно обаждане / обажданията са между 8:30 сутрин и 8:30 вечер; между 9:00 и 17:00 в почивните дни /. Обажданията могат да са с различна интензивност в зависимост от заданието на кредитора

Днес в София се учреди АСОЦИАЦИЯ НА КОЛЕКТОРСКИТЕ АГЕНЦИИ В БЪЛГАРИЯ- АКАБ. Целта на събитието бе да се представят дейността, целите и присъствието на асоциацията в България.
Учредители на АКАБГ са пет от международните колекторски агенции, които развиват дейност у нас. Това са ЕОС Матрикс, Кредитреформ България, Мелън България, Сайкъл кредит и Кофас България.
По данни на Асоциацията в момента в България 65 фирми се занимават със събиране на вземания. Техните основни клиенти са банки, мобилни оператори, търговски дружества, интернет доставчици и небанкови финансови институции.
Сред най-важните цели на Асоциацията са повишаване на финансовата култура на потребителите и създаването и спазването на етични норми, които запазват достойнството на клиента длъжник. В дългосрочен план, АКАБГ цели създаването на регулация на дейността.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg