EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

ПУП за метро линия 3: Слатина - Младост 1

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ПУП за метро линия 3: Слатина - Младост 1

mail16:08 | 21.12.2022прегледи 710 коментарикоментари 0


Проект за специализиран Подробен устройствен план (ПУП) за обезпечаване на трасе и метростанции от продължението на третата метролиния през "Слатина" до кв. „Младост 1" одобри Столичният общински съвет (СОС). Вносител на доклада, публикуван на сайта на съвета, е главният архитект на София Здравко Здравков.

Исканото изменение обхваща трасето от Военната академия "Г.С. Раковски" по ул. "Гео Милев", бул. "Асен Йорданов", пред "Арена София", бул. "Цариградско шосе" до пътния възел на бул. "Цариградско шосе" с ул. "проф. Петър Мутафчиев".

Проектът за ПУП се състои в изменение на съществуващите планове за регулация с цел устройствено да се обезпечи трасето, новите метростанции и съоръжения на техническата инфраструктура на отклонението от трета метролиния към квартал "Слатина", с дължина около 5600 м, и да се определят сервитути за тях.

Метротрасето се предвижда да бъде изцяло подземно и да се изгради с тунелопробивна машина.

В доклада са посочени бъдещите метростанции от новия участък на подземната железница:

• МС 1 - Кръстовище бул. "Гео Милев" – бул. "Ситняково"- ул. "Черковна";

• МС 2 - Кръстовище бул. "Гео Милев" - ул. "Н. Коперник";

• МС 3 - Кръстовище бул. "Гео Милев" - ул. "Слатинска";

• МС 4 – Северозападно от кръстовище бул. "Асен Йорданов" - бул. „Шипченски проход";

• МС 5 - Зала "Арена Армеец";

• МС 6 - От източната страна на съществуващия пешеходен подлез под бул. "Цариградско шосе" при Окръжна болница.

Изграждането и разширението на Столичното метро е от първостепенна важност за развитието и благоустрояването на Столичната община, се посочва в доклада. Като обект на транспортната система на София, удобствата и бързината, които осигурява на гражданите при използването му, метрото се превръща в общински обект за трайно задоволяване на обществени потребности от местно значение.


Тагове: метро, линия 3, ПУП
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg