АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Първия си хипермаркет в ритейл откри Кауфланд



Kaufland България откри първия си хипермаркет, разположен на територията на ритейл парк у нас. Новият магазин е 18- ият на веригата в София и 68-ият в страната. С него компанията открива врати в най-големия ритейл парк у нас - XOPark Sofia (познат доскоро като Jumbo Plaza). Общата инвестиция в обекта е над 25 млн. лв., с която тази в столицата надвишава 525 млн. лева. С новия филиал, компанията разкрива над 100 нови работни места в София.
Стратегическата локация на ритейл парка ще позволи достъп на близо 45 000 жители от североизточните столични квартали, както и на пътуващите по магистрала „Хемус“,
до близо 24 000 хранителни и нехранителни продукта – вкл. свежо месо, риба, сирена и пекарна с над 170 изпечени на място продукта.
С откриването на новия Kaufland-ХОPark, компанията обяви и старт на мащабна социална кампания, посветена на възстановяване и подновяване на туристически
маршрути в цялата страна и поощряване на здравословния начин на живот и движение близо до природата. Първият обект, който ще бъде подновен още тази пролет, е 50-
километрова екопътека в район „Кремиковци“. Стартира се официалното партньорство с Българския туристически съюз в един много обичан от софиянци район за съботно-неделни разходки – изключително живописната местност „Градището“ и 800-годишния Кремиковски манастир „Св. Георги
Победоносец“.
В тази местност с невероятна гледка към София и Софийското поле предстои да възстановим 50 км. екопътеки – с указателни табели и маркировка, която
да ги направи още по-удобни и безопасни за преходи и разходки близо до природата“, обяви още Иван Чернев, изпълнителен директор на ритейлъра.
Със своите 55 000 кв. м. XOPark Sofia е най-големият ритейл парк на Балканите. Той е установена шопинг дестинация от 2011 г., която тази година разширява площта си с
допълнителни 25 000 кв. м. Търговският център е собственост на „Тринити Кепитъл“.
За новия хипермаркет на Kaufland:
Разнообразен асортимент с над 23 000 артикула
В новия хипермаркет клиентите могат да открият изключително богато разнообразие от над 23 200 свежи и качествени продукти, от които близо 6000 нехранителни
стоки.
Отличителната за Kaufland витрина с обслужване в новия хипермаркет е с дължина от близо 24 метра и предлага свеж избор от повече от 440 артикула, сред които прясно
месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси.
В магазина е разположена и най-голямата собствена „Пекарна“ на Kaufland където клиентите ще открият над 172 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия.
Към постоянния асортимент, всяка седмица посетителите ще могат да се насладят и на допълнителен брой разнообразни печива от цял свят.
Kaufland подкрепя местните производители, като в хипермаркета ще има обособена зона „Фермерски пазар“ с 36 месни и млечни стоки от малки ферми от
района.
В допълнение на тях магазинът ще предлага стоки от над 300 български производители, продукцията на 40 от тях ще е в секцията „Плодове и зеленчуци“.
Важна част от предложенията в богатия асортимент са и собствените марки на Kaufland, които са над 3700 в новия обект. Сред тях са продуктите на вдъхновената от
традиционната българска кухня марка „Брей!“, които вече са над 150 вида.
В новия филиал е внедрена и иновативната услуга за дигитално пазаруване K-SCAN, която дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за ваденето на продуктите на каса. Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката.
Сградата на новооткрития хипермаркет в район „Кремиковци“ е построена според високите международни стандарти на Сертификата за устойчиво строителство EDGE,
което гарантира 20% по-висока ефективност. Магазинът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със
системи, щадящи околната среда. Системата за отопление и охлаждане на този филиал е изключително енергийно ефективна, като използва нов тип термопомпен
агрегат с хладилен агент пропан, който е напълно безвреден за околната среда.
Предстои поставянето на фотоволтаична инсталация на покрива на магазина, която ще спестява допълнително около 20% от годишното му потребление на електрическа
енергия.
В унисон със стратегията на Kaufland за намаляване на използването на пластмаса, магазинът ще разполага с ръчни кошници за пазаруване от рециклирана пластмаса.
Tweet |
|