EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Пътища: Какви тръжни процедури предстоят?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пътища: Какви тръжни процедури предстоят?

mail15:00 | 19.09.2012прегледи 2327 коментарикоментари 0


През 2013 г. строителството ще е един от водещите сектори в България. През последната година преди края на първия програмен период за страната ни заедно трябва да усвоим над 2 млрд. лв. А това означава нови работни места и създаване на добавена стойност. С тези думи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова очерта перспективите и предизвикателствата пред строителния сектор през следващата година.

Предстоящите тръжни процедури за строителство и надзор по ОП „Транспорт” през 2013 г. са:

Проектиране
Доизграждане на АМ „Струма” – Лот 3 „Благоевград – Сандански” –
Видин – Монтана
- АМ „Хемус” /да се потвърди от Антов/
1. в участъка „Ябланица – Велико Търново” – изграждане на автомагистрала;
2. в участъка „Велико Търново – Шумен” – изграждане на скоростен път
„Калотина – СОП” от км 32+447 до 48+329
Тунел под връх „Шипка”
СП „Русе – Шумен”
СП „Русе – Велико Търново”
СП „Видин – Монтана - Враца” /проектите за изграждане на обходите на Враца и Монтана са пред сключване на договор/
СП „Гюешево – Кюстендил - Дупница”
Проектите са предвидени за финансиране по ТП на ОПТ. Процедурите ще стартират след одобрение на апликационните форми от УО на ОПТ.
Стартирала е подготовката на тръжна документация за избор на проектант.

Предстоящи процедури за строителство и надзор

- Изграждане на обхода на град Габрово” - дължина 23 км, индикативен бюджет 69 млн. евро
- Калотина – СОП от км 1+000 до км 32+447 -дължина 31,5 км, индикативен бюджет 62 млн. евро
- Северна скоростна тангента на СОП - дължина 16,5 км, индикативен бюджет 150 млн. евро
- Път І-1 (Е 79) Враца (Мездра) – Ботевград - дължина 32,8 км, индикативен бюджет 188 млн. евро

Обход на гр. Габрово
Проектът е част от Транс-европейския транспортен коридор ІХ и свързва Северна и Южна България с тунел под Стара планина с дължина 3,22 км.
Основни транспортни направления, които ще обслужва обекта са:
Оряхово-Севлиево-Шипка-Стара Загора-Свиленград (Маказа)
Русе-Велико Търново-Шипка-Стара Загора-Свиленград (Маказа)
С тунела проектът е на 5 етапа: обща дължина 31 км
І етап: дължина – 7,67 км (рехабилитация);
ІІ етап: дължина – 3,27 км (реконструкция и рехабилитация);
ІІІ етап: дължина – 5,07 км (ново строителство);
ІV етап: дължина – 4,11 км (ново строителство);
V етап: дължина – 10,55 км. Включва тунел под връх “Шипка”.Ще се реализира през период 2014-2020. Проектирането ще бъде възложено през 2013 г.

Предстоящи тръжни процедури по ОП „Регионално развитие” до края на 2013 г.:

Обектите за строителство са с обща дължина – 160,792 км
До средата на следващата /2013 г./ планираме да бъдат стартирани тръжни процедури за избор на изпълнители за изработка на технически проекти за рехабилитация на пътища втори и трети клас.
Общата дължина на пътната мрежа, за която ще се възложи проектиране е 1 110 км.

Проекти, финансирани с държавни инвестиционни заеми
Предстоящи тръжни процедури до края на 2013 г.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg